شرکت موتورولا امروز یک «مود» (Mod) یا وسیله جانبی جدید برای گوشی‌های Moto Z، Moto Z Play و یا Z2 Play معرفی کرد. یک دوربین ۳۶۰ درجه که روی گوشی‌های جدید موتورولا قرار می‌گیرد و می‌توایند با آن مضامین ۳۶۰ درجه ضبط کنید.

همچنین مشخص شده که این دوربین روی یک قاب مخصوص قرار گرفته که گوشی داخل آن می‌رود. البته هنوز اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نشده و نمی‌دانیم دقیقا با چه قیمتی و در چه زمانی راهی بازار می‌شود.

شرکت موتورولا گوشی‌های جدید خودش را به صورتی طراحی کرده که می‌توان روی آن‌ها ماژول‌های مختلفی قرار داد. ماژول‌هایی که هر کدام ویژگی‌های جدیدی را به گوشی اضافه می‌کنند. از بین این ماژول‌ها می‌شود به بلندگو، باتری و زوم برای دوربین اشاره کرد. حالا هم یک دوربین ۳۶۰ درجه برای آن‌ها درست شده است.

دوربین جدید شرکت موتورولا ما را یاد گوشی Essential می‌اندازد که چند وقت پیش معرفی شد. این گوشی هم یک ماژول جداگانه برای دوربین ۳۶۰ درجه داشت. البته شرکت ال‌جی هم با عرضه گوشی G5 ماژول‌های مختلفی هم معرفی کرد که البته این گوشی و ماژول‌هایش اصلا مورد توجه قرار نگرفتند. به نظر می‌رسد که در حال حاضر موتورولا شرایط نسبتا خوبی در بازار گوشی‌های ماژولار دارد.

منبع: The Verge

منبع متن: digikala