یکی از ویژگی‌های گوشی HTC U 11 لبه‌های حساس به فشار بود. کاربران با فشار دادن لبه‌های گوشی می‌توانند کارهای مختلفی انجام دهند. حالا شایعه شده که این قابلیت به گوشی‌های میان‌رده این شرکت هم منتقل می‌شود و اچ تی سی به زودی یک محصول جدید میان‌رده با ویژگی Edge Sense راهی بازار می‌کند.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این تلفن همراه هوشمند با اسم رمز Ocean Life در حال ساخت است. شرکت اچ تی سی اسم رمز Ocean را برای مدل‌های مختلف گوشی‌های سری U در نظر گرفته است. گوشی‌ HTC U Ultra با اسم Ocean Note، گوشی U Play هم با اسم Ocean Smart و گوشی U 11 هم با اسم Ocean Master در حال ساخت بودند.

در اطلاعات لو رفته گفته شده که این محصول به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ مجهز شده که می‌تواند سرعت و عملکرد خوبی برای این محصول به همراه بیاورد. گفته شده گوشی میان‌رده شرکت اچ تی سی صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت Full HD خواهد داشت و گفته شده همان صفحه نمایشی است که قبلا در گوشی U Play هم به کار رفته بود.

گفته شده دوربین جلو و پشت این تلفن همراه هوشمند ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و بلوتوث ۵ هم روی آن قرار گرفته است. یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم برای آن در نظر گرفته شده و اندروید ۷٫۱٫۱ با رابط کاربری Sense 9 برای آن در نظر گرفته شده است.

حالا باید منتظر منتشر شدن خبرهای بیشتر این تلفن همراه هوشمند باشیم.

 

منبع: توییتر

منبع متن: digikala