سامسونگ دیروز  به‌صورت رسمی دعوت‌نامه‌ای برای رویدادی نامشخص فرستاده است. این رویداد قرار است در مراسمی که یکم شهریور در نیویورک برگزار می‌شود، باشد. احتمالا این تاریخ برایتان آشنا باشد چراکه یک هفته پیش سامسونگ اعلام کرده بود که یک شهریور گلکسی نوت ۸ را رونمایی خواهد کرد.

حدس ما این است که مراسم نیویورک جاییست که احتمالا این کمپانی از پرچم‌دار جدید سری نوت یعنی نوت۸ رونمایی می‌کند. البته باید بگوییم در این دعوت‌نامه نامی از نوت ۸ برده نشده است. تنها طرح آبی‌رنگی که قلم نوت ۸ را در ذهن یادآوری می‌کند؛ نشانه‌ای رازآلود از نوت ۸ است.

در تصویر دعوت‌نامه‌ای که توسط سامسونگ فرستاده‌شده است شاهد وجود همان صفحه‌ نمایش بزرگ گلگسی اس۸ هستیم اما نشانه‌هایی از وجود لبه‌های خمیده در این تصویر وجود ندارد.

این گوشی احتمالا با صفحه ۶٫۳ اینچی و نمایشگر سوپر AMOLED با نسبت ۱۸٫۵:۹ که روی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس هم دیدیم می‌آید. اسنپ دراگون ۸۳۵ و رم ۶ گیگابایتی هم از دیگر ویژگی‌های این پرچم‌دار جدید سامسونگ خواهد بود.  گلکسی نوت ۸ دوربین دوتایی و قلم S و باتری ۳۳۰۰ آمپری خواهد داشت.

هنوز یک ماه تا رونمایی این گوشی جذاب باقی‌ مانده است. این یعنی شایعات و حدس و گمان‌ها هنوز ادامه دارند و نمی‌توان از چیزی مطمئن بود.

آیا شما هم مثل ما منتظر رونمایی از گلکسی نوت ۸ هستید؟

منبع: Phone Arena

منبع متن: digikala