شرکت یوبی‌سافت در E3 2017 بازی Mario + Rabbids Kingdom Battle را برای کنسول نینتندو سوییچ معرفی کرد. این بازی به تنهایی نظر افراد زیادی را به سمت خودش جلب کرد. حالا به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت از این استقبال بسیار راضی است و می‌خواهد بازی‌های بیشتری برای کنسول تازه وارد نینتندو بسازد.

 

یوبی‌سافت اعلام کرد که برای سوییچ بازی‌های بیشتری تولید می‌کند.

براساس گزارش‌های منتشر شده به احتمال زیاد شرکت یوبی‌سافت قصد دارد در نمایشگاه گیمزکام امسال بازی‌های جدیدی برای سوییچ معرفی کند.  از جمله این بازی‌ها می‌توانیم به بازی Rayman Legends Definitive Edition و Monopoly اشاره کنیم. بعید به نظر می‌رسد که این شرکت بازی‌های بزرگ خودش را برای سوییچ عرضه کند چون این کنسول از نظر سخت افزاری توانایی آن را ندارد.

نمایشگاه گیمزکام امسال در تاریخ ۳۱ مرداد برگزار می‌شود و انتظار داریم که در آن خبرهای مختلفی منتشر شود. اکثر شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی دنیا هم حضور خودشان را در این رویداد تایید کرده‌اند و حتی گفته‌اند که سورپرایز‌های ویژه‌ای هم دارند.

حالا باید ببینیم که یوبی‌سافت چه بازی‌هایی را نمایش می‌دهد. قطعا بخش‌های جدیدی از Assassin’s Creed: Origins و Far Cry 5 را مشاهده می‌کنیم. اما دوست داریم باز هم بازی جدیدتر از این شرکت ببینیم.

 

منبع: VG247

منبع متن: digikala