نت‌فلیکس با ساخت فصل اول سریال «دردویل» (Daredevil) به مارول و طرفدارانش ثابت کرد که می‌تواند مجموعه‌های شگفت‌انگیزی با شخصیت‌های مورد علاقه‌ی آن‌ها بسازد. دیگر سریال‌های مارول در شبکه‌ی نت‌فلیکس، مثل «جسیکا جونز» (Jessica Jones) یا «لوک کیج» (Luke Cage) حتی از دردویل هم بهتر بودند. نت‌فلیکس به طرفداران این مجموعه‌های سریالی قول داده بود که تمام این شخصیت‌ها را در یک مجموعه، در کنار هم قرار خواهد داد. این قول قرار است جمعه‌ی همین هفته، عملی شود.

سریال The Defenders در روز ۱۸ آگوست روی شبکه‌ی نت‌فلیکس پخش می‌شود.

تا به امروز چند تریلری از سریال The Defenders دیده بودیم. سریالی که قرار است چهار شخصیت دردویل، لوک کیج، جسیکا جونز و آیرون فیست را در یک مجموعه به کنار هم بیاورد. دیروز، تریلر تازه‌ای از سریال The Defenders منتشر شد؛ تریلری که شاید به بلندی دیگر تریلرها نباشد، اما به خوبی شما را برای تماشای این مجموعه، آماده می‌کند

با اینکه سریال «آیرون فیست» به خوبی دیگر مجموعه‌های مارول در نت‌فلیکس از آب درنیامده بود، ولی ظاهرا این شخصیت قرار است در The Defenders بسیار بهتر نشان داده شود. جمله‌ی جسیکا جونز هم یکی از بخش‌های جالب این تریلر جدید است. ظاهرا قرار است اتفاقاتی در این سریال بیافتد که باعث تغییر شخصیت‌ها شود.

سریال The Defenders در روز ۱۸ آگوست روی شبکه‌ی نت‌فلیکس پخش می‌شود. مثل تمام مجموعه‌های نت‌فلیکس می‌توانید انتظار داشته باشید همه‌ی قسمت‌های سریال با هم عرضه شوند. آیرون فیست به کنار، ولی پیشنهاد می‌کنیم سه سری دیگر را حتما قبل از The Defenders ببینید.

منبع: Digital Trends

مطلب آخرین تریلر The Defenders را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala