گوشی ال‌جی وی ۳۰ هم مدتی دیگر در نمایشگاه IFA 2017 برگزار می‌شود. این گوشی برخلاف دو مدل قبلی از صفحه نمایش دوم برخوردار نیست اما ال‌جی ویژگی جالبی را روی صفحه نمایش آن قرار داده است. امروز تصویری از این ویژگی جدید به بیرون درز کرده است.

ال‌جی از صفحه نمایش OLED برای ساخت این گوشی استفاده کرده است. صفحه نمایشی بزرگی که باعث شده ال‌جی وی ۳۰ نیازی به صفحه نمایش دوم نداشته باشد. صفحه نمایش جدید باعث شده که ال‌جی بتواند آن را به دو قسمت تبدیل کند. قسمت دوم قرار است همان کار صفحه نمایش دوم گوشی‌های وی ۲۰ و وی ۱۰ را انجام دهد. صفحه اول صفحه نمایش وی ۳۰ از هم ویزگی صفحه نمایش همیشه روشن بهره می‌برد و می‌تواند در همه لحظه‌ها ساعت و تاریخ را نشان دهد و دکمه‌های پخش موسیقی را پیش روی کاربران قرار دهد.

صفحه نمایش وی ۳۰ قسمتی به اسم Floating Bar خواهد داشت که نقش همان صفحه نمایش دوم را ایفا می‌کند.  در واقع نقش همان حالت لبه‌های خمیده گوشی‌های اج سامسونگ را بازی خواهد کرد و می‌تواند اعلان‌ها را در زمانی که کل صفحه نمایش خاموش است نشان دهد.

ال‌جی قسمت Floating Bar را به صورتی ساخته که کاربران می‌توانند جای آن را روی صفحه نمایش تغییر دهند و به هر شکل که دوست دارند از آن استفاده کنند.

 

منبع: phonearena

مطلب ال‌جی V30 بدون صفحه نمایش دوم چگونه عمل می‌کند؟ برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala