یکی دیگر از محصولات جدید شرکت سامسونگ که در کنفرانس خبری امشب رونمایی شد Gear IconX نسخه سال ۲۰۱۸ بود.

نسخه قدیمی این محصول قادر بود در کنار ذخیره‌سازی موسیقی امکانات نوعی ردیاب‌ سلامتی را هم در اختیار کاربران قرار دهد و ضربان قلب کاربر را بررسی کند. با این وجود اصلی‌ترین مشکل این هدفون توگوشی باتری نسبتا ضعیف آن بود.

حال شاهد یک بروزرسانی بزرگ در حوزه باتری نسبت به هدفون‌های توگوشی بی‌سیم سال ۲۰۱۶ هستیم. در واقع هدفون‌های سال ۲۰۱۶ از نظر عمر باتری فقط می‌توانستند ۱٫۵ ساعت موسیقی را به شکل بی‌سیم استریم کنند. هدفون‌های جدید Gear IconX قادرند ۵ ساعت موسیقی استریم کنند، برای ۷ ساعت موسیقی را از حافظه داخلی خود برای کاربر پخش کنند و برای ۴ ساعت در نقش یک هدست بلوتوث به کار روند.

هدفون توگوشی Gear IconX از نظر شکل و شمایل درست شبیه به مدل سال ۲۰۱۶ است. البته امسال رنگ‌های جدیدی به این مجموعه اضافه شده و کاربران می‌توانند از بین‌ گزینه‌های صورتی، خاکستری و مشکی دست به انتخاب بزنند.

بد نیست این را هم بدانید که Gear IconX جدید با دستیار صوتی هوشمند Bixby تطبیق‌پذیر است و این موضوع به کاربران امکان می‌دهد تلفن هوشمند سامسونگ خود را از طریق این محصول با صدا کنترل کنند. نهایتا به این موضوع هم اشاره کنیم که می‌توانید حدود ۱۰۰۰ آهنگ را در این گجت که ۴ گیگابایت حافظه دارد ذخیره‌سازی کنید. سامسونگ اعلام کرده قیمت و تاریخ عرضه این محصول در پاییز ۲۰۱۸ مشخص خواهد شد.

در ادامه می‌توانید جزییات بیشتر این محصول را بررسی کنید:

‌‌

مطلب مدل جدید هدفون‌ بی‌سیم Gear IconX معرفی شد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala