سامسونگ در کنفرانس IFA امشب از مچ‌بند هوشمند جدید خود به نام Gear Fit2 Pro رسما رونمایی کرد. مچ‌بند جدید Gear Fit2 Pro را نمی‌توان یک محصول کاملا جدید به حساب آورد بلکه باید آن را به عنوان نمونه ارتقا یافته مدل قبلی دانست.

این مچ‌بند هوشمند به صفحه‌نمایش ۱٫۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۲۱۶ در ۴۳۲ مجهز شده است. سامسونگ یک باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برای محصول جدید خود درنظر گرفته است و ادعا کرده که این دستبند با یک بار شارژ می‌تواند ۴ روز کار کند. از دیگر امکانات مج‌بند Gear Fit2 Pro می‌توان به قابلیت‌های اتصال بلوتوث، NFC، GPS و وایرلس اشاره کرد.

سامسونگ محصول جدیدش را به سیستم عامل تایزن مجهز کرده است. با این دستبند هوشمند جدید می‌توان به تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۴٫۳ و جدیدتر و تمام گوشی‌های اندرویدی مجهز به نسخه ۴٫۴ و جدیدتر متصل شد. هم‌چنین کاربران گوشی‌های آیفون ۷، ۷ پلاس، ۶ اس، ۶اس پلاس، SE و ۵ که به سیستم‌عامل iOS 9 و جدیدتر مجهز هستند، می‌توانند به راحتی به Gear Fit2 Pro متصل شوند. این مچ‌بند هوشمند جدید هم‌چنین از پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس ۱ گیگاهرتز، ۵۱۲ گیگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

از ویژگی‌‌های مهم Gear Fit2 Pro می‌توانیم به مقاومت آن در برابر آب اشاره کنیم. محصول جدید سامسونگ قادر است تا فشار ۵ اتمسفر یا معادل ۵۰ متر زیر آب را تحمل کند. همین ویژگی باعث شده تا گیر فیت۲ پرو برای شناگران یک محصول هیجان‌انگیز و کارآمد به حساب بیاید. سامسونگ محصول جدید خود را به سنسورهای شتاب‌سنج، ضربان قلب و گام‌شمار مجهز کرده است. همین امر سبب شده تا Gear Fit2 Pro محصولی کارآمد و مناسب برای ورزشکاران باشد.

قرار است این مچ‌بند هوشمند در دو مدل مشکی و مشکی-قرمز عرضه شود. بند این دستبند هوشمند قابل تعویض است اما به این معنا نیست که کاربر به‌راحتی بتواند بند دلخواه خود را مرتب عوض کند. این ویژگی صرفا به این منظور طراحی شده تا درصورت صدمه دیدن بند، بتوان آن را تعویض کرد. Gear Fit2 Pro از پنجشنبه ۹ شهریور (۳۱ آگوست) با قیمت ۱۹۹ دلار پیش‌فروش و فروش آن از دو هفته بعد یعنی در تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) شروع می‌شود.

در ادامه می‌توانید مشخصات این محصول را مشاهده کنید:

منبع: PhoneArena

مطلب سامسونگ از مچ‌بند هوشمند جدید Gear Fit2 Pro رسما رونمایی کرد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala