مطلب از P9 Plus تا غذاساز فیلیپس؛ ۵ نقد و بررسی برتر هفته برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

همان‌طور که می‌دانید کارشناسان دیجی‌کالا روزانه برای انواع و اقسام محصولات جدید نقد و بررسی می‌نویسند. ما هر هفته تعدادی از برترین نقد و بررسی‌هایی را که به‌تازگی منتشر شده، در دیجی‌کالا مگ به شما معرفی می‌کنیم. در این مطلب، مقدمه‌ی کوتاهی از هر نقد و بررسی را آورده‌ایم. برای مطالعه‌ی متن کامل می‌توانید با استفاده از لینک زیر هر مطلب به صفحه‌ی آن محصول در دیجی‌کالا بروید. با ما همراه باشید.

نقد و بررسی گوشی موبایل هوآوی P9 Plus

نقد و بررسی گوشی هواوی P9 پلاس

هواوی P9 پلاس، گوشی خیلی خوبی است که کمی دیر وارد بازار ایران شد. این گوشی همزمان با P9 معرفی شد ولی تقریبا یک‌سال طول کشید تا به بازار ایران برسد؛ یعنی زمانی که میت ۹ هم در بازار ایران وجود دارد. مهم‌ترین ویژگی این گوشی، نمایشگر حساس به فشار و وجود دو دوربین در بخش پشتی‌اش است. این دوربین‌ها، به‌خصوص وقتی به‌صورت تک‌رنگ (سیاه‌وسفید) عکاسی می‌کنید، تصاویر خوبی را برای‌‎تان ثبت می‌کنند. نمایشگر حساس به فشار هم، فناوری جدید و جذابی است ولی کاربرد زیادی ندارد و به‌نظر می‌رسد بیشتر یک تکنیک بازاریابی باشد. سخت‌افزار قدرتمند و بدنه‌ی ظریف دو ویژگی مثبت دیگر هستند که به ارزش خرید این دستگاه اضافه می‌کنند. طرف‌داران گوشی‌های بزرگ که به دنبال بهترین هستند، بهتر است که به سراغ سری «میت» (Mate) بروند؛ به‌خصوص اینکه اختلاف قیمت بین P9 پلاس و میت ۹ بسیار کم است. اما اگر P9 گوشی مورد علاقه‌ی شماست ولی صفحه‌نمایش آن را کوچک می‌دانید یا می‌خواهید از نمایشگر حساس به فشار استفاده کنید، P9 پلاس انتخاب شما خواهد بود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی تلویزیون ال‌جی سری LH60000GI

نقد و بررسی تلویزیون ال ای دی ال جی مدل 55LH60000GI

سری LH60000 تلویزیون‌هایی کامل با امکانات بالا، کیفیت تصویر خوب و قیمت مناسب است. سیستم Wi-Fi داخلی در کنار نسخه‌ی سوم سیستم‌عامل WebOS، امکان برقراری ارتباطی روان و راحت بین گوشی‌های اندرویدی و این تلویزیون‌ها را فراهم می‌سازد. به‌علاوه، ال‌جی فناوری WiDi هم برای تلویزیون‌های ۲۰۱۶ خود در نظر گرفته که امکان نشان دادن محتوای لپ‌تاپ را بدون نیاز به هیچ‌گونه سیم یا حتی اینترنت، فراهم می‌کند. در کنار کیفیت تصویر خوب، ال‌جی توجه ویژه‌ای هم به کیفیت صدای تلویزیون داشته و فناوری‌های Virtual Surround Plus و Clear Voice 3 را برای ایجاد صدای فراگیر و بهبود کیفیت صدا، در نظر گرفته است. برای کاربری که به دنبال یک تلویزیون کامل با قیمت مناسب است و اهمیت ویژه‌ای هم به کیفیت صدا و تصویر می‌دهد، سری LH60000 انتخاب هوشمندانه‌ای به‌شمار می‌رود.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی غذاساز فیلیپس HR7628/00

نقد و بررسی غذاساز فیلیپس مدل HR7628/00

غذاساز مدل HR7628/00 دارای توانایی‌های بسیاری است. شاید این دیدگاه که عملکرد دستگاه‌های تک‌کاره بهتر از دستگاه‌های چندکاره است، در مورد این غذاساز فیلیپس صادق نباشد. وجود این دستگاه در آشپزخانه می‌تواند دستگاه‌های تک‌کاره‌ی بسیاری را از آشپزخانه حذف کند. تمامی قطعات و لوازم همراه دستگاه باکیفیت هستند و عملکرد مطلوبی دارند. فناوری PowerChop خردکردن موادغذایی را در بهینه‌ترین حالت، ممکن می‌سازد. همه‌ی این امکانات و قابلیت‌ها باعث می‌شود که این غذاساز را بتوان یک پیشنهاد خوب برای خرید و دستیاری مهم در آشپزخانه دانست.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی سشوار برس دار فیلیپس HP8663

نقد و بررسی سشوار برس دار فیلیپس مدل HP8663

برس پارویی، برس گرد ۳۸ میلی‌متری، برس گرد دندانه‌دار و متمرکز کننده چهار سری این سشوار هستند که معرفی شدند. به‌طورکلی باید گفت همه‌ی سری‌های این سشوار طراحی مناسبی دارند و هرکدام برای استفاده‌ی مشخصی به کار می‌آیند. حالت TP برای محافظت از موها هنگام خشک‌کردن و حالت باد سرد برای تثبیت حالت موها استفاده می‌شوند. قابلیت تولید یون وز شدگی موها را کمتر می‌کند و حالت نرم‌تر و درخشان‌تری به آن‌ها می‌دهد. سیم بلند با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و حلقه‌ی آویختن استفاده و نگه‌داری از سشوار را آسان‌تر کرده است. تمام این ویژگی‌ها تنها در کنار یک موتور ۸۰۰ واتی به کار می‌آیند. به طور خلاصه باید گفت Philips HP8663 کیفیت ساخت بالایی داشته و با امکانات مناسبی که دارد برای خشک‌کردن، صاف کردن، موج‌دار و حالت دار کردن موها انتخاب مناسبی است.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

نقد و بررسی  هدفون لوکسا۲ مدل Lavi O

نقد و بررسی هدفون لوکسا2 مدل Lavi O

هدفون Lavi O ساخت شرکت Luxa2 هدفونی با کیفیت ساخت مناسب است که برای فعالیت‌های ورزشی و کاربرانی که پیوسته درحرکت هستند مناسب است. بلوتوثی بودن محصول سبب شده تا نیازی به سیم‌ها و کابل‌های دست و پاگیر نباشد و کاربر بتواند تلفن همراه خود را در کیف یا جیب خود قرار دهد و بتواند به‌راحتی حرکت کند. پخش موسیقی در این هدفون با کیفیت و تفکیک صدا قابل قبولی انجام شده و کاربر را ناامید نخواهد کرد. همچنین میکروفن تعبیه شده در این محصول برای برقراری تماس‌های تلفنی عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد.

مطالعه نقد و بررسی در دیجی‌کالا

منبع متن: digikala