هرچه بیشتر به روزهای عید نزدیک می‌شویم وقت برای خرید هدیه سال نو و عیدی کمتر می‌شود. اما ما قصد داریم در این مطلب به شما ۱۰ کالای درجه یک از برندهای معروف با مناسب‌ترین قیمت‌ها معرفی کنیم که بهترین گزینه‌ برای هدیه به آقایان به مناسبت سال نو هستند. پس به جای رفتن به بازار و ساعت‌ها گشتن به دنبال هدیه مناسب برای آقایان، نگاهی به ۱۰ کالای پیشنهادی ما بیاندازید تا کادوی امسال همسر، فرزند، پدر یا برادرتان را راحت‌تر از سال‌های قبل انتخاب کنید.

ماشین اصلاح صورت فیلیپس

یک ماشین اصلاح ضدآب خوش‌دست که تیغه‌های دو لبه با سری متحرک دارد. لبه اول مو را بلند می‌کند و لبه دوم آن را قطع می‌کند. تیغه‌های این ماشین اصلاح انحنای خاصی دارند و به همین خاطر خیلی راحت روی پوست حرکت می‌کنند. این ریش‌تراش ضد آب است و هم می‌توان زیر دوش آب و با ژل اصلاح از آن استفاده کرد و هم به صورت خشک ریش‌ها را اصلاح کرد. این ریش‌تراش بی‌سیم، آقایان را محدود نمی‌کند چون می‌توانند هر کجا که دوست دارند ریش خود را اصلاح کنند.

ساعت هوشمند سامسونگ

یک ساعت جذاب برای طرفداران ساعت‌های صفحه بزرگ. یک گجت هوشمند برای آقایانی که به سلامتی اهمیت می‌دهند. این ساعت صفحه گرد صفحه نمایش لمسی به قطر ۴۵ میلی‌متر دارد و از بهترین مزیت‌های آن می‌توان به GPS اشاره کرد. نه‌تنها یک همراه حرفه‌ای برای ورزشکاران و ورزش‌دوستان خواهد بود؛ بلکه با ابزارهایی نظیر گام‌شمار و ثبت کالری مصرفی، آقایان را بیش از پیش به حفظ سلامت خود تشویق می‌کند و با مدیریت تماس‌ها و پیام‌ها حداقل دو روز کامل شارژ نگه‌ می‌دارد. این ساعت هوشمند همه چیز تمام سامسونگ، بهترین هدیه برای خوشحال کردن آقایان اهل تکنولوژی است.

اسپیکر بلوتوثی JBL 

سفرهای نوروزی و گشت و گذار در طبیعت با یک آهنگ خوب دلیل پیشنهاد این اسپیکر بلوتوثی است. اسپیکر بلوتوثی جی بی ال بر خلاف ابعاد کوچکش، صدای بلند و رسایی دارد که از دور دست‌ هم شنیده می‌شود. این اسپیکر برای آقایان اهل موسیقی خیلی مناسب است چون وزن و ابعاد کمی دارد که حتی در جیب هم جا می‌شود. و لازم به ذکر است به جز بلوتوث می‌توان از طریق سیم هم با این اسپیکر قابل حمل موسیقی پخش کرد.

‌کمربند مردانه چرم مشهد

یک کمربند مشکی که با هر لباسی ست می‌شود.  این کمربند از چرم طبیعی گاو ساخته شده و بسیار نفیس است. یک سگک استیل دارد که با لباس‌های رسمی عید خیلی راحت ست می‎شود. ایام عید که وقت مهمونی رفتن است و همه لباس نو می‌خرند، چه خوب است که به آقایان یک کمربند هدیه دهیم که بتوانند با با لباس‌های عیدشان از آن استفاده کنند. عرض این کمربند چرم حدود ۳ سانتی‌متر است و قابلیت انتخاب سایز دارد.

 

دستبند طلا ۱۸ عيار ماهک

آقایان جوان امروزی عاشق اکسسوری‌های مردونه و جذاب هستند و بهترین هدیه برای یک پسر خوش‌تیپ که اکسسوری دوست دارد، یک دستبند چرم است که با طلا روی آن کار شده است. این دستبند از چرم طبیعی ساخته شده و رنگ قهوه‌ای تیره بسیار شیکی دارد. روی دستبند یک پلاک طلا با طرح بسیار ساده اما چشمگیر قرار گرفته که این هدیه را به یک هدیه ارزشمند تبدیل می‌کند. شک نکنید که پسر جوان شما، همسر عزیز یا دوست‌تان، این دستبند را با علاقه به دست خود خواهد بست.

 

کیف پول NB.CO

مطمئن‌ترین هدیه به آقایان کیف پول است. تقریبا همه آقایان دوست دارند که هر سال کیف پول خود را عوض کنند و یک کیف پول نو داشته باشند. این کیف پول جزو کیف پول‌های کتی محسوب می‌شود و رنگ قهوه‌ای سوخته دارد و بسیار شیک است. وزن سبکی دارد و از چرم مصنوعی ساخته شده است و به همین خاطر قیمت ارزان و مناسبی برای هدیه دادن دارد. یک ویژگی خوب کیف پول کتی چرم طراحی آن است که اجازه نمی‌دهد پول تا شود و اینطوری می‌توان همیشه پول نو به همراه داشت.

 

دوربین  ديجيتال کانن مدل EOS 1300D به همراه لنز 

یک هدیه عالی برای علاقه‌مندان به عکاسی که بتوانند روزهای تعطیل را به کار مورد علاقه خود بپردازند. این دوربین از سری معروف دوربین‌های DSLR کانن است. با حسگر ۱۸ مگاپیکسلی این دوربین تصاویر بسیار با کیفیتی ثبت می‌شود و کار کردن با آن بسیار راحت و جذاب است. این دوربین عکاسی می‌تواند بهترین هدیه برای پسران ماجراجو و علاقه‌مند به عکاسی باشد. بهترین فرصت شروع تمرین عکاسی ثبت لحظات زیبا در سفرهای نوروزی است؛ با این دوربین هم می‌توان عکس گرفت و هم با کیفیت Full HD فیلم‌برداری کرد.

 

هارد اکسترنال سيگيت

یکی از بهترین فرصت‌ها برای فیلم دیدن روزهای تعطیل عید، دور خانواده است اما فیلم خوب زیاد است و حجم فیلم‌های با کیفیت بسیار بالاست، حافظه لپ‌تاپ‌ها هم ظرفیت زیادی ندارد و ما را محدود می‌کند. در این شرایط تنها راه حل یک هارد اکسترنال خوب است. بهترین هدیه برای آقایان اهل فیلم و سریال، هارد اکسترنال ۱ ترابایت سیگیت است. البته این روزها همه کسانی که از لپ‌تاپ استفاده می‌کنند یک هارد اکسترنال احتیاج دارند اما فیلم‌ و سریال بین‌ها بیشتر.

 

هدفون بي سيم سامسونگ مدل Level U Pro

یکی دیگر از هدایای به یاد ماندنی که امسال می‌توانید به عزیزانتان هدیه دهید، هدفون بی‌سیم سامسونگ است. این هدفون سامسونگ یک هدفون با کیفیت است که هم می‌توان با آن ساعت‌ها موسیقی گوش کرد و هم تماس‌ها را مدیریت کرد. با فناوری «UHQA» این هدفون می‌توان صداها را ۲ برابر بهتر شنید. امکان به اشتراک گذاشتن موسیقی با مدل‌های مشابه این هدفون، این هدیه را تبدیل به یک هدیه خلاقانه کرده است. امکانات این هدفون تمامی ندارد؛ عزیزان شما با نصب برنامه «Samsung Level» می‌توانند ۲۵ افکت صوتی متنوع هم در اختیار داشته باشند.

 

کوله پشتي دلسي

یک کوله‌پشتی ۲۶ لیتری سبک که هم جای لپ‌تاپ دارد و هم می‌توان لوازم مورد نیاز برای یک سفر سبک دو سه روزی را در آن جا داد. آقایان و پسران جوان لپ‌تاپ خود را همیشه و همه ‌جا با خود حمل می‌کنند و یک کیف لپ‌تاپ خوب مثل این کوله پشتی دلسی برای آن‌ها خیلی کارامد خواهد بود. رنگ کیف مشکی است و ۳ تا بند خیلی محکم دارد که لپ‌تاپ شما هرچقدر هم سنگین باشد نیازی نیست نگران باشید. یک عیدی مناسب برای هر آقایانی که لپ‌تاپ ۱۵ تا ۱۷ اینچی دارد.

مطلب ۱۰ پیشنهاد خرید هدیه نوروزی برای آقایان برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

منبع متن: digikala