بدون شک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی گوشی آنر ویو ۲۰ در کنار نمایشگر حفره دار و البته پردازنده قدرتمند Kirin 980، از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی آنر هستند. اما حالا جدا از این اطلاعاتی که چند وقتی است از این گوشی می‌دانیم، حالا به لطف پوسترهای جدید از آنر ویو ۲۰، با ظرفیت باتری این گوشی و مشخصات فنی دوربین سلفی دستگاه نیز، آشنا شده‌ایم.

آنطور که در پوستر‌های زیر قابل مشاهده است، این گوشی به یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است. دوربین سلفی دستگاه نیز که درون یک حفره درون نمایشگر قرار می‌گیرد، سنسوری ۲۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. جدا از این، یک ویژگی جذاب دیگر در این گوشی با نام Turbo Link وجود خواهد داشت.

به طور کلی، Turbo Link به کاربر اجازه می‌دهد که در دانلود فایل‌ها، از سرعت اینترنت ۴G و WiFi به صورت همزمان بهره ببرد و با ترکیب هردو، سرعت دانلود بسیار بالاتری داشته باشد.

جدا از این پوسترها، عکس بالا نیز از این گوشی منتشر شده است. قبل از هرچیز، چینش دوربین این گوشی کمی با هواوی نووا ۴ و هواوی P20 Pro متفاوت است. نکته دیگر آرم شرکت خودروسازی مازراتی است که در بخش میانی قسمت پشتی این گوشی دیده می‌شود.

گویا عرضه نسخه‌های خاص خودرویی از گوشی‌های هوشمند، تبدیل به یک ترند در دنیای گوشی‌های هوشمن شده است. پس همکاری اوپو با لامبورگینی و شرکت وان پلاس با مک لارن، حالا نوبت به آنر رسیده تا این شرکت نیز به سراغ مازراتی برود. با این وجود حدس می‌زنیم نسخه مازراتی از آنر ویو ۲۰ از نظر سرعت حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و احتمالا آنر از حافظه رم بالا در این نسخه استفاده خواهد کرد. شما درباره آنر ویو ۲۰ چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post پوسترهای آنر ویو ۲۰ اطلاعات بیشتری از این گوشی را فاش می‌کند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala