طبق گزارش‌های متعدد، تعدادی از تبلت‌های آیپد پرو ۲۰۱۸ واجد بدنه خمیده هستند و مطمئنا خریداران هنگام مواجهه با چنین موضوعی، آن را به‌عنوان یک مشکل در نظر می‌گیرند. اما اپل تصمیم گرفته از این رویکرد پیروی نکند و در عوض به خریداران چنین آیپدهایی گفته که این خمیدگی یک مشکل محسوب نمی‌شود. این شرکت خاطرنشان کرده که این خمیدگی محدود، از اثرات جانبی روند تولید است و در نهایت قول داده به مرور زمان بدتر نخواهد شد. همچنین اپل اعلام کرده این خمیدگی اثر منفی در عملکرد آیپد پرو ۲۰۱۸ ندارد.

طبق بررسی‌های انجام شده، این خمیدگی در بخش آنتن که دو قسمت از فلز را جدا می‌کند، دیده می‌شود. با این وجود، در برخی از مدل‌های وای‌فای هم این خمیدگی مشاهده شده است. اپل گفته صرفا زمانی این مدل‌ها را پس می‌گیرد که خریدار طی مهلت ۱۴ روزه مربوط به پس گرفتن محصولات اپل، این کار را انجام دهد. این کمپانی همچنین می‌گوید آمار بازگشت مربوط به این تبلت، تا حالا کاملا طبیعی بوده است.

در همین رابطه، می‌توانیم به ویدیویی از کانال یوتیوب JerryRigEverything اشاره کنیم که در آن نشان داده می‌شد آیپد پرو جدید با فشار بسیار کم، تا حد زیادی خم می‌شود. در همان زمان هم گزارش‌های پراکنده‌ای در رابطه با خمیده بودن آیپد پرو در هنگام خرید منتشر شده بود ولی بسیاری از کارشناسان این موضوع را مطرح کردند که بسیاری از تبلت‌ها به راحتی خم می‌شوند.

هر دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۲.۹ اینچی آیپد پرو ۲۰۱۸ از ۵.۸ میلی‌متر ضخامت بهره می‌برند. به‌عنوان مقایسه، باید بگوییم ضخامت گلکسی تب اس ۴ سامسونگ ۷.۱ میلی‌متر است و سرفیس پرو ۶ مایکروسافت از ضخامت ۸.۴ میلی‌متری بهره می‌برد. با وجود این مسائل، اپل کمپانی‌ای است که همواره به زیبایی محصولات خود افتخار می‌کند و نادیده گرفتن چنین مشکلی کمی عجیب به نظر می‌رسد.

آیپد پرو

منبع: Phone Arena

The post اپل خمیده بودن تعدادی از تبلت‌های آیپد پرو را طبیعی می‌داند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala