به نظر می‌رسد اپل بالاخره قصد دارد نسل جدید ایرپادز را معرفی کند. iOS 12.2 قرار است یک صفحه جدید برای ایجاد Hey Siri برای ایرپادز دارد. درواقع قرار است دسترسی صوتی به سیری، یکی از ویژگی‌های اصلی نسل بعدی ایرپادز باشد و این صفحه جدید نیز مربوط به ایرپادزهای کنونی نیست.

این صفحه را کاربرانی که نسخه بتا از iOS 12.2 را نصب کرده‌اند، نمی‌توانند مشاهده کنند. در حال حاضر کاربران ایرپادز برای دسترسی به سیری نیاز دارند که انگشت خود را روی یکی از گوشی‌های AirPods نگه دارند اما در آیفون، آیپد و حتی کامپیوترهای جدید مک، تنها با گفتن Hey Siri، می‌توان با سیری ارتباط برقرار کرد.

تصویر لو رفته از iOS 12.2

اپل هدفون‌های AirPods را اولین بار در سال ۲۰۱۶ و در کنار آیفون ۷ معرفی کرد. از آن زمان تاکنون، بسیاری منتظر نسل دوم این هدفون‌ها بوده‌اند. پیش‌تر در شایعات داشتیم که قرار است اوایل سال ۲۰۱۹ نسل جدید این هدفون معرفی شود و حالا با اسکرین شات بالا که از iOS 12.2 لو رفته، می‌دانیم که از هر زمانی به معرفی این محصول، نزدیک‌تر هستیم.

جدا از چیپست جدید که امکان فرمان صوتی Hey Siri را فراهم می‌کند، قاب این هدفون‌ها نیز با یک بروزرسانی سخت‌افزاری، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. همچنین احتمالا امکان ردیابی برخی فعالیت‌های ورزشی مثل قدم زدن یا دویدن نیز به ایرپادز ۲ اضافه خواهد شد. از نظر طراحی اما شاهد تغییر خاصی نخواهیم بود و شنیده می‌شود باز طراحی این محصول در سال ۲۰۲۰ انجام خواهد شد. شما درباره ایرپادز چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post نشانه‌هایی جدید از ایرپادز ۲ در iOS 12.2 appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala