ال جی قرار است تا کمتر از یک ماه دیگر، دو پرچمدار جدید معرفی کند. این دو پرچمدار، دو گوشی ال جی G8 و V50 خواهند بود که هر دو در نمایشگاه موبایل بارسلون که کمتر از یک ماه تا برگزاری آن فاصله داریم، معرفی می‌شوند. همچنین قرار است گوشی LG V50 از شبکه ۵G نیز پشتیبانی کند که اولین گوشی ال جی خواهد بود که از ۵G پشتیبانی خواهد کرد. حالا عکسی جدید از برزیل منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی LG G8 ThinQ قرار است با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری عرضه شود.

این باتری ۱۵ درصد ظرفیت بیشتری نسبت به پرچمدار کنونی این سری یعنی G7 ThinQ دارد. همچنین از زمان گوشی G Flex که در سال ۲۰۱۳ معرفی شد، این بزرگ‌ترین باتری است که در یک گوشی سری G قرار داده می‌شود.

گوشی LG G8 ThinQ قرار است نمایشگری ۶.۱ اینچی همراه با بریدگی در بخش بالایی آن داشته باشد. نسبت این نمایشگر نیز ۱۹.۵ به ۹ خواهد بود. درون بریدگی بالای نمایشگر این گوشی، دو دوربین سلفی قرار خواهد گرفت. همچنین این گوشی همچنان به پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون وفادار خواهد بود و این پورت را در این گوشی شاهد خواهیم بود. این روزها دیگر فقط سامسونگ و ال جی مانده‌اند که هنوز پرچمدارانی با پورت هدفون تولید می‌کنند.

ال جی در زمینه سنسور اثر انگشت، هنوز مثل گذشته عمل می‌کند و با گذاشتن این سنسور در بخش پشتی گوشی و در زیر دو دوربین اصلی گوشی، قرار نیست شاهد این سنسور در زیر نمایشگر دستگاه باشیم. در پایان، در گزارش‌هایی که از کره جنوبی شنیده می‌شود، ال جی قرار است به سری گوشی‌های G پایان بدهد و G8 آخرین گوشی از این سری محبوب ال جی خواهد بود. البته این جور تصمیمات، ممکن است در آینده تغییر کند و باید صبر کنیم ببینیم در نهایت چه اتفاقی برای سری G خواهد افتاد.

منبع: GSMArena

The post ظرفیت باتری ال جی G8 مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala