سونی در نمایشگاه MWC 2019 قرار است از جدیدترین گوشی‌های خود پرده‌برداری کند. اگرچه در رابطه با اکسپریا XZ4 نمی‌توانیم با قاطعیت نظر بدهیم، اما شواهد مربوط به احتمال معرفی اکسپریا XA3 با نمایشگر ۲۱:۹ روزبه‌روز افزایش می‌یابند.

ساعاتی قبل، نخستین تصاویر زنده این گوشی منتشر شد. گفته می شود این تصاویر، جدیدترین گوشی سونی را نشان می‌دهند و اگرچه جزئیات آن‌ها معلوم نیست، ولی بلندقد بودن نمایشگر آن توجهات را جلب می‌کند. طبق اعلام منبع منتشر کننده، این تصاویر از ویدیویی ثبت شده که البته ویدیوی مذکور خیلی زود حذف شده است.

در این تصاویر، طراحی اکسپریا XA3 با رندرهای منتشر شده از آن تطابق زیادی دارد. در پنل پشتی آن، شاهد تعبیه دوبین دوگانه هستیم که به‌صورت افقی قرار گرفته‌اند و فلش LED که در بالای آن وجود دارد. گفته می‌شود حداقل یکی از سنسورها از نوع ۲۳ مگاپیکسلی است.

در سمت راست بدنه، سه دکمه فیزیکی برای پاور و تنظیم صدا وجود دارد. همچنین یک دکمه اختصاصی برای حسگر اثر انگشت در میان آن‌ها جای گرفته است.تابه‌حال گوشی اندرویدی با چنین نمایشگر بلندقدی عرضه نشده و به همین خاطر سوالی که پیش می‌آید این است که آیا اپلیکیشن‌های اندروید کاملا با این گوشی سازگار خواهند بود یا نه. به‌عنوان مثال می‌توانیم به بازی‌ها هم اشاره کنیم که احتمالا در ابتدا نمی‌توانند تمام فضای خالی ایجاد شده را به‌خوبی پر کنند.

نمایشگر اکسپریا XA3 از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۵۶۰ بهره می‌برد و اندازه آن برای XA3 و XA3 اولترا به‌ترتیب ۵.۹ و ۶.۵ اینچ خواهد بود. در همین حین، ظاهرا قلب تپنده‌ی این گوشی اسنپ‌دراگون ۶۶۰ است و همراه با اندروید اوریو عرضه می‌شود.

منبع: GSM Arena

The post نخستین تصاویر واقعی سونی اکسپریا XA3 منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala