سامسونگ مدتی قبل گوشی‌های پایین‌رده گلکسی M10 و گلکسی M20 را در هند معرفی کرد و به‌زودی باید انتظار معرفی گلکسی M30 را هم داشته باشیم. سایت PriceKart.com به تازگی تصویری از مشخصات و ظاهر این گوشی منتشر کرده که به لطف آن می‌توانیم به برخی از جزئیات طراحی و مشخصه‌های سخت‌افزاری گلکسی M30 اشاره کنیم.

مانند دو گوشی دیگر، بدنه این گجت هم از رنگ مشکی و آبی گرادیان بهره می‌برد. مانند گلکسی M20 هم شاهد تعبیه‌ی حسگر اثر انگشت در پنل پشتی هستیم ولی مهم‌ترین تفاوت این دو گوشی، مربوط به وجود یک دوربین بیشتر است. گلکسی M30 واجد دوربین سه‌گانه است که ظاهرا دوربین اصلی سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در خود جای داده و دو سنسور دیگر از نوع ۵ مگاپیکسلی هستند.

همچنین بر اساس تصویر منتشر شده، این گوشی تا حدی بلندتر و عریض‌تر از M20 به حساب می‌آید. اگر بخواهیم دقیق‌تر این موضوع را مطرح می‌کنیم، باید بگوییم که طول این گوشی ۱۵۹ میلی‌متر و عرض آن ۷۵.۱ میلی‌متر است. در انتهای این گوشی پورت USB-C قرار دارد. نکته‌ی قابل توجه در مورد تصویر منتشر شده این است که در آن به وجود جک هدفون اشاره نشده است.

گلکسی M30

طبق گزارش‌های مختلف، گلکسی M30 از نمایشگر ۶.۳۸ اینچی Infinity-V امولد با رزولوشن FHD+ بهره می‌برد و قلب تپنده‌ی آن اگزینوس ۷۹۰۴ است. از لحاظ حافظه داخلی و رم، می‌توانیم انتظار تعبیه حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت حافظه رم را داشته باشیم. البته با توجه به اینکه گوشی مذکور یک گجت پایین‌رده محسوب می‌شود، احتمالا شاهد برخی از این مشخصه‌های سخت‌افزاری نخواهیم بود.

دوربین سلفی هم واجد سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم F/2.0 است و انرژی این گوشی مانند M20، از جانب یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. در نهایت باید بگوییم که هنوز گزارش رسمی در رابطه با این گوشی منتشر نشده و به همین خاطر بهتر است تا اطلاع ثانوی با شک و تردید چنین گزارش‌هایی را مورد بررسی قرار دهیم.

منبع: GSM Arena

The post جزئیات گوشی گلکسی M30 سامسونگ افشا شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala