امروز عکسی جدید از گلکسی اس۱۰ از کشور چین منتشر شده که این گوشی را در رنگ قرمز نشان می‌دهد. با اضافه شدن این رنگ، گلکسی اس۱۰ در مجموع در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و قرمز عرضه خواهد شد. ارزان‌ترین نسخه گلکسی اس۱۰ یعنی Galaxy S10e نیز در چهار رنگ عرضه می‌شود با این تفاوت که رنگ‌های آن مشکی، سفید، سبز و زرد خواهد بود.

در ابتدا نیز گفتیم که این عکس از کشور چین لو رفته و این اتفاق بی دلیل نیست. رنگ قرمز در فرهنگ چینی‌ها، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این رنگ در کشور چین، سمبل شانس خوب و شادی به حساب می‌آید. این رنگ را مخصوصا در جشن‌های سال نوی چینی می‌بینیم اما این جشن‌ها پیش از معرفی گلکسی اس۱۰ به پایان می‌رسند. اما همچنان سامسونگ ترجیح می‌دهد تا این گوشی را در رنگ قرمز برای چین عرضه کند و امید دارد که با این کار، بتواند فروش خوبی برای پرچمداران خود در این کشور داشته باشد.

البته بعید نیست این نسخه، در تعداد محدود و برای زمانی محدود به فروش برسد. مخصوصا اینکه تصویر شخصیت نمایش داده شده در صفحه گلکسی اس ۱۰، با دیگر عکس‌های رسمی منتشر شده از این گوشی همخوانی ندارد و ممکن است به همین دلیل، عرضه این گوشی محدود باشد.

در هر صورت، تا به امروز اطلاعات بسیار زیادی از پرچمداران آینده سامسونگ منتشر شده است. در این بین هرگز نام «قرمز» را در کنار شایعات گلکسی اس ۱۰ ندیده‌ایم و نمی‌توان با اطمینان گفت تصویر بالا، گلکسی اس۱۰ در رنگ قرمز است. خوشبختانه چیزی تا معرفی این گوشی باقی نمانده و ۹ روز دیگر، سامسونگ سه گوشی گلکسی اس۱۰ را در کنار اولین گوشی تاشو خود یعنی Galaxy F، معرفی خواهد کرد. شما درباره گلکسی اس۱۰ چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post گلکسی اس۱۰ در رنگ قرمز برای بازار چین عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala