زمان زیادی تا معرفی پرچمدار جدید ال جی با نام G8 باقی نمانده اما بگذارید از همین حالا بگوییم که طراحی این گوشی نکته خاص و جدیدی ندارد و قرار نیست ما را سورپرایز کند. شب گذشته حساب کاربری evleaks در توییتر، اولین عکس خبری از این گوشی را منتشر کرد که ال جی G8 را در تمام زوایا نشان می‌دهد. انتظار می‌رود این گوشی تا چند هفته دیگر در نمایشگاه موبایل بارسلون معرفی شود.

جدا از عکس بالا، ماه گذشته عکس‌های دیگری از این گوشی توسط وب‌سایت XDA-Developers نیز منتشر شده بود.

خود ال جی هنوز عکسی از این محصول منتشر نکرده اما چندی پیش رسما اعلام کرد که در آینده نزدیک گوشی LG G8 ThinQ را معرفی خواهد کرد و این گوشی در بخش جلویی به دوربین ToF مجهز است که می‌تواند فناوری تشخیص چهره سه بعدی را برای کاربران فراهم کند. اگر کمی در عکس بالا نیز دقیق‌تر شوید، مشاهده خواهد کرد که سه لنز در بخش بریدگی نمایشگر G8 حاضر خواهد بود یکی از آن‌ها دوربین سلفی است و دو لنز دیگر مربوط به فناوری تشخیص چهره سه بعدی می‌شود. با توجه به فناوری‌هایی که در بریدگی نمایشگر قرار گرفته، طبیعی است که ال جی به سراغ نمایشگرهای حفره دار نرفته و همچنان پرچمدار خود را با بریدگی در بالای نمایشگر عرضه می‌کند.

evleaks سابقه درخشانی در لو دادن اطلاعات و عکس‌های گوشی‌های معرفی نشده دارد. مخصوصا حالا که این عکس با عکس‌هایی که پیش‌تر از ال جی G8 منتشر شده، مطابقت دارد و می‌توان صحت این عکس‌ها را تایید کرد. پیش از حساب کاربری onleaks که معمولا رندر گوشی‌ها را منتشر می‌کند نیز تصاویری مشابه منتشر کرده بود.

پیش از این Ken Hong که رییس بخش جهانی LG Electronics است نیز در مورد رندرهایی که Onleaks از این گوشی منتشر کرده بود را به نوعی تایید کرده است. شاید بزرگ‌ترین نقطه ضعف این گوشی را بتوانیم طراحی بنامیم با توجه به اینکه رقیب هموطن ال جی یعنی شرکت سامسونگ، طراحی کاملا جدیدی را با نمایشگر حفره‌دار برای گلکسی اس ۱۰ در نظر گرفته است.

از دیگر اطلاعاتی که از این گوشی لو رفته، می‌توانیم به بلندگوی تماس این گوشی اشاره کنیم. همانطور که در تصویر بالا شاهد هستید، محفظه‌ای برای خروج صدا در بخش بالایی این گوشی تعبیه نشده زیرا ال جی از بلندگوی ارتعاشی برای این گوشی استفاده کرده است. این نوع بلندگوها اولین بار نیست که در گوشی‌ها استفاده می‌شود. درواقع برای انتقال صدا در هنگام تماس، نمایشگر دستگاه با لرزش می‌تواند صدا را به گوش کاربر برساند و برای همین هیچ محفظه‌ای برای خروج صدا نیاز ندارد.

یک شایعه دیگر نیز شنیده می‌شود و آن این است که احتمالا ال جی یک قاب محافظ مخصوص برای این گوشی عرضه خواهد کرد که روی آن یک نمایشگر دوم تعبیه می‌شود. جدا از این موارد، انتظار داریم این گوشی با پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ و احتمالا ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم عرضه شود. در بخش پشتی این گوشی نیز دو دوربین دیده می‌شود که یکی از آن‌ها لنزی با زاویه عریض خواهد داشت و دیگری دوربین معمولی است. شما درباره ال جی G8 چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

The post اولین تصویر خبری از ال جی G8 منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala