یک به‌روزرسانی در اپلیکیشن گجت‌های پوشیدنی سامسونگ، فهرست سری گجت‌هایی که قرار است در مراسم رونمایی گلکسی اس ۱۰ معرفی شود، افشا کرد. طبق این به‌روزرسانی اپلیکیشن Galaxy Wearable اندروید، که قبلا از آن تحت عنوان Samsung Gear یاد می‌شد، در این مراسم شاهد معرفی گجت‌هایی از جمله یک ایرباد، یک ساعت هوشمند و دو مدل از دستبند تندرستی خواهیم بود.

اولین چیزی که در این فهرست توجه را جلب می‌کند، ساعت هوشمند گلکسی‌ واچ اکتیو است که شباهت زیادی به تصاویر و رندرهای منتشر شده دارد. طبق اطلاعات منتشر شده، ساعت هوشمند مذکور از قاب ۴۰ میلی‌متری بهره می‌برد و حداقل در دو رنگ عرضه می‌شود. البته در این تصاویر به رابط کاربری جدید این ساعت که دیگر مبتنی بر حاشیه‌ی چرخان نیست، اشاره‌ای نشده.

در ادامه می‌توانیم به دستبندهای سلامتی گلکسی‌ فیت و گلکسی فیت ای (E) اشاره کنیم که از بند پلاستیکی بهره می‌برند. ماه گذشته گواهی بلوتوث گلکسی فیت ای منتشر شد ولی این اولین باری است که طراحی آن را می‌بینیم. هنوز معلوم نیست پسوند E به چه چیزی اشاره دارد و تفاوت آن با مدل معمولی در چه زمینه‌ای است.

در نهایت، حالا حضور ایرباد کاملا بی‌سیم گلکسی باد تایید شده است. در رابطه با این محصول اطلاعات زیادی منتشر شده و به‌لطف قابلیت شارژ معکوس گلکسی اس ۱۰، می‌توان از طریق این گوشی‌ها آن را شارژ کرد. این گجت‌ها در مراسمی که قرار است در تاریخ ۲۰ فوریه (۱ اسفند) برگزار شود، معرفی خواهند شد.

گلکسی

منبع: The Verge

The post در مراسم رونمایی گلکسی اس ۱۰ این گجت‌های پوشیدنی معرفی می‌شوند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala