همانطور که پیش از این اعلام کردیم، شرکت ال جی در نمایشگاه MWC 2019 از گوشی‌های پرچم‌دار G8 ThinQ و V50 ThinQ پرده برداری خواهد کرد. اما این شرکت قبل از آغاز به کار این نمایشگاه، از سه گوشی میان‌رده جدید خود رونمایی کرده است.

این گوشی‌ها K40، K50 و Q60 نام دارند و از نمایشگرهای FullVision این شرکت بهره می‌برند. ال جی K40 مجهز به نمایشگر ۵.۷ اینچی است و دو گوشی دیگر از نمایشگر ۶.۲۶ اینچی واجد بریدگی قطره‌ای شکل بهره می‌برند. هر سه گوشی مجهز به قابلیت تشخیص منظره، حسگر اثر انگشت تعبیه شده در پنل پشتی، صدای سه‌بعدی DTS:X و دکمه گوگل اسیستنت هستند. در ضمن قلب تپنده هر سه گوشی هم تراشه هشت هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی است که هنوز نام آن اعلام نشده.

ال جی Q60 قدرت‌مندترین مدل محسوب می‌شود و از بین مشخصات آن می‌توانیم به ۳ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین اصلی سه گانه متشکل از دوربین معمولی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی اشاره کنیم.

در رتبه‌ی بعدی، ال جی K50 قرار دارد که از ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در این گوشی خبری از دوربین سه‌گانه نیست و در عوض در پنل پشتی دو دوربین ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

ضعیف‌ترین گوشی هم ال جی K40 نام دارد که مبتنی بر ۲ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. در پنل پشتی این گوشی هم تنها یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شده.

اگر ال جی می‌خواهد با گوشی‌های مقرون به صرفه شرکت‌هایی مانند هواوی و شیائومی رقابت کند، باید قیمت‌های بسیار مناسبی را برای این گوشی‌ها در نظر بگیرد. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم که بخش موبایل ال‌جی در سال ۲۰۱۸ حدود ۷۰۰ میلیون دلار ضرر کرده است و به همین خاطر باید فروش گوشی‌های خود را افزایش دهد. اما این شرکت هنوز قیمت‌های این سه گوشی میان‌رده را اعلام نکرده و فقط وعده داده در این زمینه «استثنائی» خواهند بود.

منبع: Android Authority

The post ال‌جی از سه گوشی میان‌رده رونمایی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala