سامسونگ که ماه‌ها قبل مدل اولیه گوشی تاشو خود را نمایش داده بود، در ابتدای مراسم رونمای از گلگسی اس ۱۰، مدل نهایی این گوشی را معرفی کرد. این گوشی تاشو که گلکسی فولد نام دارد، از نمایشگر انعطاف‌پذیر ۷.۳ اینچی بهره می‌برد. این گوشی از تاریخ ۲۶ آوریل با قیمت پایه ۱۹۸۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود. در ضمن طبق اعلام سامسونگ، کاربران از بین مدل‌های مبتنی بر LTE و ۵G می‌توانند مدل موردنظر خود را انتخاب کنند.

این نمایشگر دارای رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ است و پس از تا شدن، یک نمایشگر ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۸۴۰ در ۱۹۶۰ انجام وظیفه می‌کند. سامسونگ برای این گوشی ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مبتنی بر تکنولوژی eUFS در کنار تراشه ۷ نانومتری و ۱۲ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته است. سامسونگ حتی موفق شده از دو باتری جداگانه برای این گوشی استفاده کند که روی هم رفته ظرفیت ۴۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی ارائه می‌کنند.

گلکسی فولد

 

همچنین گلکسی فولد برای تا شدن از مکانیزم بسیار با دوامی بهره می‌برد و کاربران بدون هیچگونه نگرانی می‌توانند این گوشی را صدها هزار بار باز و بسته کنند. این گوشی به لطف بهینه‌سازی نرم‌افزاری سامسونگ، به‌راحتی قادر به اجرای همزمان سه اپلیکیشن است. اپلیکیشن‌هایی مانند واتس‌اپ، مایکروسافت آفیس و یوتیوب برای این گوشی بهینه‌سازی شده‌اند. همچنین سامسونگ از طریق همکاری با گوگل، در تلاش است اندروید را به‌طور کامل برای این نمایشگر انعطاف‌پذیر سازگار کند.

این مطلب در حال به روز رسانی است.

The post گلکسی فولد رسما معرفی شد؛ نخستین گوشی تاشو سامسونگ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala