گلکسی هوم سامسونگ در ماه مرداد در کنار گلکسی نوت ۹ معرفی شد. ولی از آن زمان تا حالا، این محصول هنوز روانه‌ی بازار نشده و سامسونگ در رابطه با وضعیت آن اطلاعات چندانی ارائه نداده است. شب گذشته، سامسونگ از مدل‌های مختلف گلکسی اس ۱۰ و چند گجت پوشیدنی رونمایی کرد ولی در این مراسم هم اشاره‌ای به وضعیت گلکسی هوم نشد.

خوشبختانه، رییس بخش موبایل سامسونگ طی مصاحبه‌ای با سایت CNET تاریخ عرضه این اسپیکر هوشمند را به بازار اعلام کرده است. طبق گفته‌های او، این محصول تا ماه آوریل (فروردین-اردیبهشت) روانه‌ی بازار می‌شود.

گلکسی هوم سامسونگ مبتنی بر دستیار صوتی بیکسبی است.

برخلاف دیگر اسپیکرهای هوشمند مانند گوگل هوم، آمازون اکو و اپل هوم‌پاد، گلکسی هوم سامسونگ مبتنی بر دستیار صوتی بیکسبی است که به اعتقاد بسیاری از کاربران، همین موضوع مهم‌ترین ضعف این اسپیکر محسوب می‌شود. شاید یکی از دلایلی که این محصول هنوز عرضه نشده، مربوط به ضعف بیکسبی در برابر رقبایی همچون گوگل اسیستنت، الکسا و سیری باشد. احتمالا سامسونگ طی این مدت سخت مشغول بهبود قابلیت‌های این دستیار صوتی بوده است.

در رابطه با قیمت این محصول، هنوز سامسونگ خبری اعلام نکرده ولی به احتمال زیاد، گلکسی هوم به اندازه اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم ارزان‌قیمت نخواهد بود. در هر صورت باید ببینیم بازار چه واکنشی به این محصول نشان می‌دهد و آیا سامسونگ می‌تواند در بازار اسپیکرهای هوشمند موفق ظاهر شود یا نه.

منبع: Phone Arena

The post تاریخ عرضه اسپیکر هوشمند گلکسی هوم سامسونگ مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala