سامسونگ با معرفی نخستین گوشی تاشو خود توانسته توجهات زیادی را جلب کند. اما در روز یکشنبه، شرکت هواوی قصد دارد از رقیب این گجت پرده‌برداری کند. ساعاتی قبل، تصویری از بنر تبلیغاتی این گوشی در نمایشگاه MWC منتشر شد و طبق این تصویر، این گجت هواوی میت ایکس نام دارد. در این بنر می‌توانیم متن «با نخستین گوشی تاشو ۵G آشنا شوید» را مشاهده کنیم. در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد مشخصات این گوشی نداریم، با این حال به‌لطف این بنر می‌توانیم در مورد طراحی آن اظهارنظر کنیم.

هواوی میت ایکس تنها از یک نمایشگر تاشو بهره می‌برد که این نمایشگر در بخش بیرونی قرار گرفته است.

برخلاف گلکسی فولد، هواوی میت ایکس تنها از یک نمایشگر تاشو بهره می‌برد که این نمایشگر در بخش بیرونی قرار گرفته است. بعد از باز کردن گوشی، کاربران به نمایشگر بزرگ کم‌حاشیه و فاقد بریدگی دسترسی دارند و تجربه کاربری مشابه تبلت را ارائه می‌دهد. در این بنر، پنل پشتی گوشی را نمی‌توانیم ببینیم اما حاشیه‌ی نسبتا ضخیم در سمت راست نمایشگر انعطاف‌پذیر توجه را جلب می‌کند.

همچنین سه دوربین اصلی که ظاهرا مشابه دوربین‌های هواوی میت ۲۰ پرو هستند، در این حاشیه نمایشگر تعبیه شده است. این یعنی هواوی میت ایکس از لحاظ عکاسی در محیط‌های کم‌نور باید حرف زیادی برای گفتن داشته باشد.

هواوی قبلا اعلام کرده بود که عرضه نخستین گوشی تاشو این شرکت از تابستان آغاز می‌شود. اما در رابطه با قیمت آن هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت زیادی اظهارنظر کنیم. اما با توجه به اینکه هواوی مهم‌ترین رقیب سامسونگ محسوب می‌شود، احتمالا قیمت این گوشی کمتر از گلکسی فولد خواهد بود.

منبع: Phone Arena

The post طراحی گوشی تاشو هواوی لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala