از مدت‌ها قبل طبق گزارش‌های منتشر شده می‌دانستیم که هواوی P30 پرو از دوربین پریسکوپی بهره می‌برد و حالا نائب‌رئیس بخش بازاریابی هواوی هم این موضوع را تایید کرده است. لنزهای پریسکوپی علی‌رغم اندازه‌ی بسیار کوچکی که دارند، از لحاظ زوم از قدرت بسیار زیادی بهره می‌برند. هواوی اعلام کرده که این فناوری توسط خود آن‌ها توسعه یافته و از فناوری شرکت رقیب یعنی اوپو استفاده نشده است. اوپو مدتی قبل از این تکنولوژی رونمایی کرد که زوم اپتیکال ۱۰ برابری را برای گوشی‌های مبتنی بر آن به ارمغان می‌آورد. هواوی هنوز در مورد قدرت زوم این دوربین اظهارنظر نکرده است.

البته به‌لطف تصویر منتشر شده از جانب مدیرعامل بخش موبایل هواوی، می‌توانیم تا حدی در مورد قدرت زوم دوربین هواوی P30 پرو صحبت کنیم. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید.

هواوی P30

اگر فرض کنیم که این تصویر ویرایش نشده است، باید اذعان کنیم که قدرت قابل توجه دوربین این گوشی را نشان می‌دهد. هواوی P20 پرو که در آوریل ۲۰۱۸ معرفی شد، طبق نظر سایت DxOMark در کنار میت ۲۰ پرو و گلکسی اس ۱۰ پلاس از بهترین دوربین بهره می‌برد و هواوی مطمئنا می‌خواهد شهرت خود را به‌عنوان سازنده بهترین دوربین‌ها حفظ کند. اما این بار، تمرکز اصلی هواوی به جای رزولوشن بالاتر، به موارد دیگری معطوف شده است.

هواوی قصد دارد گستره دینامیکی بالاتر و عملکرد بهتر در محیط‌های کم‌نور را برای کاربران هواوی P30 پرو به ارمغان بیاورد. همانطور که دوربین پیکسل ۳ به‌لطف عملکرد نرم‌افزاری فوق‌العاده در محیط‌های تاریک عملکرد قابل توجهی دارد، باید ببینیم که دوربین گوشی هواوی در چنین محیط‌هایی در مقایسه با دوربین گوشی گوگل حرفی برای گفتن دارد یا نه.

هواوی اعلام کرده که با استفاده از این سخت‌افزارهای جدید، قصد دارد «قواعد عکاسی را بازنویسی کند» ولی در رابطه با موفقیت‌آمیز بودن این تلاش‌ها، باید کمی منتظر بمانیم تا نتیجه‌ی نهایی را مشاهده کنیم. خوشبختانه چیزی به معرفی گوشی‌های هواوی P30 باقی نمانده و این گوشی‌ها در تاریخ ۲۶ مارس (۶ فروردین) رسما معرفی خواهند شد.

منبع: Android Authority

The post هواوی بهره‌گیری گوشی P30 پرو از دوربین پریسکوپی را تایید کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala