در چند ماه گذشته اخبار زیادی در رابطه با گوشی تاشو موتورولا منتشر شده که ظاهرا شباهت زیادی به گوشی RAZR دارد. حالا کارشناسان سایت XDA-Developers به کدهایی دست یافته‌اند که به گفته‌ی آن‌ها، با بررسی این کدها موفق به کشف برخی از قابلیت‌های نرم‌افزاری این گوشی شده‌اند.

ظاهرا این گوشی تاشو به غیر از نمایشگر انعطاف‌پذیر، از یک نمایشگر کوچک بیرونی هم بهره می‌برد که موتورولا قابلیت‌های متنوعی را برای آن در نظر گرفته است.XDA می‌گوید این نمایشگر کل رابط کاربری اندروید را نمایش نمی‌دهد و فقط از پس انجام کارهای خاصی برمی‌آید که در ادامه به این قابلیت‌ها می‌پردازیم.

موتورولا

بعد از باز شدن این گوشی تاشو، نمایشگر بیرونی می‌تواند به‌عنوان ترک‌پد مورد استفاده قرار بگیرد که فعلا کاربرد آن محدود به مرورگر کروم و بخش apps drawer است. در همین زمینه می‌توانیم به گوشی‌هایی مانند هواوی میت ۸ و میت ۹ اشاره کنیم که به کاربران اجازه می‌دهند در صفحات مختلف و گالری‌ها با استفاده از حسگر اثر انگشت تعبیه شده در پنل پشتی، اسکرول کنند.

همچنین هنگام بسته بودن گوشی، ۶ آیکون مربوط به تنظیمات سریع نمایش داده می‌شود. با بهره‌گیری از این قابلیت، کاربران به‌سرعت و به‌راحتی می‌توانند مواردی مانند بلوتوث را فعال یا غیرفعال کنند. در ضمن این نمایشگر تا حدی می‌تواند اطلاعات دریافتی از دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت را نمایش دهد ولی برای دستیابی به قابلیت‌های بیشتر این گوشی باید باز شود.

موتورولا

علاوه بر موارد ذکر شده، به نظر می‌رسد اپلیکیشن از پیش نصب شده Moto Display می‌تواند مواردی مانند ساعت یا نوتیفیکشن‌ها را از طریق این نمایشگر ثانوی نمایش دهد. در نهایت، کاربران می‌توانند برای این نمایشگر کوچک یک تصویر پس‌زمینه‌ی جداگانه را انتخاب کنند.

مطمئنا این ویژگی‌ها پر سروصدا و غافلگیرکننده نیستند اما چنین اقداماتی می‌تواند مورد توجه کاربرانی قرار بگیرد که کماکان علاقه‌ی زیادی به گوشی نوستالژیک موتورولا RAZR دارند. به‌عنوان مثال می‌توانیم به مدل V3 این گوشی اشاره کنیم که در نمایشگر ثانوی خود مواردی مانند نوتیفیکیشن‌های مربوط به پیامک‌ها، وضعیت باتری و سیگنال را نمایش می‌داد. شما در مورد این گوشی تاشو موتورولا چه نظری دارید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

The post جزئیات تازه‌ای از گوشی تاشو موتورولا مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala