گوشی هواوی نووا ۴e قرار است در تاریخ ۲۳ اسفندماه معرفی شود و خیلی تا دیدن این گوشی به صورت رسمی، فاصله نداریم. حالا مشخصات فنی این گوشی به صورت کامل لو رفته و می‌توانیم پیش از معرفی، ببینیم که با چه محصولی روبرو هستیم.

این گوشی قرار است با پردازنده Kirin 710 عرضه شود و دو نسخه با رم ۴ و ۶ گیگابایتی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. همچنین این محصول بر پایه رابط کاربری EMUI 9.0.1 خواهد بود و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. نمایشگر این گوشی نیز قرار است ۶.۱۵ اینچی و از نوع LCD باشد و رزولوشن آن فول اچ‌دی پلاس است. نکته هیجان انگیز نمایشگر این گوشی، این است که این نمایشگر از نوع حفره دار خواهد بود و دوربین سلفی درون یک حفره در بخش میانی و بالایی نمایشگر، قرار می‌گیرد.

گوشی هواوی نووا ۴e قرار است در سه رنگ با نام‌های Magic Night، ‌Bird Blue و Pearl White عرضه شود. منبع انرژی این گوشی هم یک باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری است و برای شارژ این باتری نیز کاربران می‌توانند از شارژر Fast Charge که در بسته بندی محصول وجود دارد، استفاده کنند.

اوایل هفته پیش بود که شرکت هواوی یک تیزر از این گوشی منتشر کرد که در آن متوجه شدیم دوربین سلفی این گوشی قرار است ۳۲ مگاپیکسلی باشد و در این تیزر نمایشگر حفره‌دار گوشی نمایش داده شد. نکته دیگری که درباره حفره دوربین سلفی وجود دارد، این است که دوربین سلفی به لبه بالایی نمایشگر کاملا چسبیده و ممکن است شبیه بریدگی باشد اما درواقع به جز بخش بسیار کوچک متصل شده به لبه بالایی نمایشگر، اطراف آن کاملا دایره‌ای شکل و خالی خواهد بود. در هر صورت باید صبر کنیم این گوشی معرفی شود و ببینیم که این دوربین سلفی چطور در نمایشگر گوشی قرار گرفته است.

همچنین متاسفانه اطلاعاتی از دوربین پشتی این گوشی در دسترس نیست. شاید هواوی تصمیم بگیرد دوربین ۴۸ مگاپیکسلی که این روزها حسابی معروف شده را به این گوشی اضافه کند و شاید هم چنین اتفاقی نیفتد. طراحی بخش پشتی این گوشی نیز هنوز مشخص نیست اما در نهایت می‌توان گفت با یک گوشی میان‌رده با کیفیت از طرف هواوی روبرو هستیم. همچنین حدس زده می‌شود این گوشی در بازارهای جهانی، با نام هواوی P30 Lite عرضه شود. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post مشخصات هواوی Nova 4e پیش از معرفی لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala