احتمالا شما هم درباره برنامه موتورولا برای بازیابی دوباره گوشی موتورولا Razr با نمایشگری تاشو، شنیده‌اید. درواقع این گوشی قرار است یک گوشی تاشو باشد که یک نمایشگر تاشو هم درون گوشی قرار می‌گیرد. تصاویر شماتیک هم از این محصول عرضه شده و حالا به نظر می‌رسد ویژگی‌های نرم‌افزاری این گوشی نیز لو رفته است.

این اطلاعات که در وب‌سایت XDA Developers منشتر شده، نشان می‌دهد که یک نمایشگر دوم نیز در بخش پشتی این گوشی وجود خواهد داشت. این نمایشگر دوم قرار نیست به تمام امکانات اندروید دسترسی داشته باشد و تنها چند اپلیکیشن مشخص شده می‌توانند از این نمایشگر کوچک‌تر، بهره ببرند. از جمله این اپلیکیشن‌ها می‌توان به Moto Display، Moto Actions و Moto Camera اشاره کرد.

وقتی این گوشی باز می‌شود، نمایشگاه دوم می‌تواند به عنوان یک ترک‌پد کاربرد داشته باشد تا مثلا کاربران بتواند در گوگل کروم، به کمک آن در صفحات وب اسکرول کند. همچنین مهندسین موتورولا در تلاش هستند تا این ویژگی را به دیگر اپلیکیشن‌ها هم بیاورند. نمایشگر کوچک گوشی همچنین می‌تواند تا ۶ تنظیم را هم برای دسترسی سریع نمایش دهد که این تنظیمات، هنوز مشخص نیستند اما احتمالا چیزهایی مثل خاموش و روشن کردن WiFi به کمک این نمایشگر کوچک، قابل انجام است.

دوربین اصلی این گوشی می‌تواند برای سلفی‌ها نیز کاربرد داشته باشد و برای این کار، نمایشگر دوم گوشی می‌تواند به کاربر برای گرفتن سلفی کمک کند. نمایشگر دوم همچنین می‌تواند چیزهایی مثل زمان، اعلان‌ها و حتی کنترل‌های پخش صدا یا تصویر را هم در اختیار کاربر بگذارد و برای مثال کاربر بتواند آهنگ در حال پخش را قطع کند.

این اطلاعات کافی هستند تا ما را به گوشی تاشو جدید Razr علاقه‌مند کنند. شما درباره این محصول چه فکر می‌کنید؟ آیا موتورولا می‌تواند به کمک Razr جدید، دوباره روزهای درخشانی را سپری کند؟

منبع: GSMArena

The post ویژگی‌های خاص گوشی تاشو موتورولا Razr لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala