در شرایطی که سامسونگ گلکسی فولد به عنوان اولین گوشی تاشو سامسونگ معرفی شده، می‌دانیم که این شرکت قصد دارد گوشی‌های تاشو بیشتری را در آینده عرضه کند. حالا مشخص شده که یکی از گوشی‌های تاشو که سامسونگ در آینده می‌خواهد معرفی کند، نمایشگر آن در بخش بیرونی محصول قرار خواهد گرفت و از این نظر ما را یاد هواوی میت X می‌اندازد. سامسونگ درواقع طراحی یک گشوی تاشو با این شرایط را در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ در موسسه WIPO ثبت کرده است.

با تصاویری که از طراحی این گوشی منتشر شده، به نظر می‌رسد این گوشی در حالتی که کاملا هم باز شده، آنقدرها بزرگ نخواهد بود. لولای تا شونده گوشی نیز در بخش میانی دستگاه قرار گرفته است. در کنار این لولا یک دکمه کشویی برای قفل کردن لولا وجود دارد که برای مثال به کمک آن می‌توان وقتی گوشی را باز می‌کنیم، لولا را قفل کنیم تا به سادگی دوباره بسته نشود. اگرچه اضافه شدن این دکمه کشویی می‌تواند در باز و بسته شدن‌های نخواسته در طول روز کاربردی باشد اما در نهایت باید ببینیم لولای این گوشی به مرور زمان چقدر مقاومت خود را حفظ خواهد کرد.

جزئیات دیگر این گوشی مثل محل قرارگیری پورت‌های دستگاه یا خروجی بلندگو و یا حتی جایگاه دوربین این محصول، در این تصاویر مشخص نشده است و این پتنت صرفا به طراحی لولا و طراحی کلی گوشی اشاره دارد. هنوز نمی‌دانیم که آیا سامسونگ اصلا قصد عرضه گوشی تاشو با این طراحی را دارد یا خیر. در گزارش‌های اخیر داشتیم که ممکن است این غول تکنولوژی کره‌ای، گوشی با چنین طراحی را در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ عرضه کند که از حالا، زمان زیادی تا آن موقع باقی مانده است. شما درباره این خبر چه فکر می‌کنید؟ آیا طراحی گوشی تاشو به این شکل را به گوشی مثل گلکسی فولد ترجیح می‌دهید؟

منبع: GSMArena

The post سامسونگ طراحی یک گوشی تاشو با نمایشگر بیرونی را پتنت کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala