اگرچه سامسونگ و هواوی نخستین گوشی‌های تاشو خود را معرفی کرده‌اند، اما تعداد زیادی از دیگر شرکت‌ها همچنان مشغول توسعه‌ی گجت‌های تاشو هستند. نکته‌ی قابل توجه در مورد این موضوع، رویکردهای متنوع شرکت‌ها در قبال طراحی این گجت‌ها است.از چندین ماه قبل، انتشار خبرهای مربوط به گوشی تاشو شیائومی آغاز شد و حتی مدیرعامل شیائومی ویدیویی از مدل اولیه این گوشی را منتشر کرد.

حالا سایت TechConfigurations بر اساس گزارش‌ها و تصاویر منتشر شده، یک ویدیو ۲ دقیقه‌ای از رندر مفهومی این گوشی منتشر کرده که از طریق آن می‌توانیم بیش از پیش از جزئیات طراحی احتمالی این گوشی آشنا شویم. در این ویدیو، شاهد گجتی هستیم که در حالت باز شده از نمایشگر ۱۰ اینچی و در حالت بسته شده از نمایشگر ۶.۵ اینچی بهره می‌برد.

شیائومی

کمپانی شیائومی اعلام کرده که بستن گجت از دو جهت مختلف باعث می‌شود که کاربران به بهترین شکل بتوانند از این گجت به‌عنوان یک تبلت یا گوشی استفاده کنند. همچنین در این ویدیو می‌توانیم تعبیه دوربین سه‌گانه در پنل پشتی این گوشی را هم مشاهده کنیم. برای شارژ کردن و هدفون هم این گجت دارای پورت USB-C است.

در ضمن یکی دیگر از مواردی که توجه را جلب می‌کند، تعبیه حفره نمایشگر در بخش میانی است که دوربین سلفی را در خود جای داده و در ضمن این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد. طبق اعلام شیائومی، هنوز نام این گجت نهایی نشده و احتمالا از بین شیائومی Dual Flex یا MIX Flex یک مورد انتخاب می‌شود و البته از کاربران هم خواسته شده پیشنهادهای خود را ارائه دهند.

اگرچه این شرکت مدل اولیه این گوشی را نمایش داده، ولی ظاهرا هنوز فاصله زیادی تا عرضه رسمی این گوشی داریم و فقط می‌توانیم بگوییم که به احتمال زیاد قبل از اتمام سال ۲۰۱۹ این گجت روانه‌ی بازار می‌شود.در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

منبع: GizmoChina

The post این ویدیو مفهومی جزئیات طراحی گوشی تاشو شیائومی را شان می‌دهد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala