در رابطه با گوشی تاشو موتورولا Razr روزبه‌روز اطلاعات بیشتری منتشر می‌شود و حالا طبق جدیدترین گزارش انتشار یافته در سایت XDA-Developers، ظاهرا این گوشی از مشخصات پرچم‌داران بهره نمی‌برد و روی هم رفته یک میان‌رده محسوب می‌شود.

همانطور که انتظارش را داشتیم، این گوشی دارای یک نمایشگر بلندقد است که از وسط تا می‌شود. طبق این اطلاعات تازه، اندازه این نمایشگر ۶.۲ اینچ است و از رزولوشن ۲۱۴۲ در ۸۷۶ و نسبت تصویر ۲۲:۹ بهره می‌برد. علاوه بر این نمایشگر، در بخش بیرونی گوشی تاشو موتورولا یک نمایشگر کوچک هم قرار دارد. متاسفانه در مورد اندازه آن هنوز اطلاعاتی منتشر نشده و فقط می‌توانیم بگوییم که نسبت تصویر آن به ۴:۳ و رزولوشن آن به ۸۰۰ در ۶۰۰ می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به بهره‌گیری از حداقل یک دوربین اصلی و تعبیه حسگر اثر انگشت در پنل پشتی اشاره کنیم.

موتورولا

یکی دیگر از نکات قابل توجه نخستین گوشی تاشو موتورولا، بهره‌گیری آن از تراشه میان‌رده اسنپ‌دراگون ۷۱۰ است که ظاهرا این تصمیم برای کاهش هزینه‌ها اتخاذ شده است. این گوشی در دو مدل دارای ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم روانه‌ی بازار می‌شود که به ترتیب از ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. در رابطه با باتری هم می‌توانیم انتظار تعبیه باتری ۲۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته باشیم. در همین زمینه می‌توانیم به ظرفی ۴۳۸۰ میلی‌آمپر ساعتی باتری گلکسی فولد و ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هواوی میت ایکس اشاره کنیم و این یعنی باتری گوشی تاشو موتورولا در برابر آن‌ها حرفی برای گفتن ندارد. در ضمن نباید پشتیبانی این گوشی از شارژ سریع ۲۷ واتی را فراموش کنیم که این تکنولوژی اخیرا در گوشی موتو G7 پلاس هم تعبیه شده است.

این گوشی قرار است در سال جاری میلادی عرضه شود و کاربران از بین رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی حق انتخاب دارند. در نهایت باید خاطرنشان کنیم که به دلیل تقاضای پایین برای گوشی‌های تاشو و همچنین قیمت بالای این گجت، قرار نیست تعداد زیادی از آن تولید شود و ظاهرا موتورولا فقط ۲۰۰ هزار دستگاه از این گوشی را روانه‌ی بازار می‌کند.

منبع: Phone Arena

The post نخستین گوشی تاشو موتورولا یک میان‌رده است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala