در کنار گوشی‌های هواوی P30 و P30 پرو، این شرکت از گوشی P30 لایت هم رونمایی خواهد کرد. از لحاظ سخت‌افزاری، این گوشی تفاوت‌های زیادی با برادران پرچم‌دار خود دارد ولی از نظر طراحی شباهت زیادی بین آن‌ها دیده می‌شود. مانند بسیاری از جدیدترین گوشی‌های هواوی، P30 لایت هم از بریدگی نمایشگر بهره می‌برد که در این مورد شاهد بریدگی قطره‌ای شکل هستیم. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۱۵ اینچی با رزولوشن ۲۳۱۲ در ۱۰۸۰ است.

مانند پنل جلویی، پنل پشتی این گوشی هم تا حد زیادی مشابه هواوی P30 است. در پنل پشتی این گوشی، وجود حسگر اثر انگشت توجه را جلب می‌کند و این در حالی است که دو مدل دیگر از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برند. دوربین سه‌گانه این گوشی در سمت چپ بخش فوقانی پنل پشتی قرار گرفته و در پایین آن فلش LED دیده می‌شود. دوربین اصلی از نوع ۲۴ مگاپیکسلی است و دو دوربین دیگر دارای سنسورهای ۸ و ۲ مگاپیکسلی هستند. البته در مورد لنز آن‌ها هنوز اطلاعی نداریم.

از لحاظ سخت‌افزاری، انتظار می‌رود این گوشی مجهز به تراشه میان‌رده کایرین ۷۱۰ باشد که عملکرد آن تا حد زیادی مشابه اسنپ‌دراگون ۶۶۰ است. در کنار آن، هواوی ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته است. در نهایت باید بگوییم که طبق گزارش‌ها این گوشی با قیمت ۳۶۹ یورو (۴۱۷ دلار) در اوایل آوریل در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع: Phone Arena

The post رندرهای رسمی هواوی P30 لایت دوربین سه‌گانه آن را نشان می‌دهند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala