هواوی چند ماه بعد از رونمایی از گوشی Nova 4 که از تراشه کایرین ۹۷۰ و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد، از نسخه ضعیف‌تر آن تحت عنوان هواوی Nova 4e پرده‌برداری کرد. قلب تپنده این گوشی تراشه کایرین ۷۱۰ است و در کنار آن ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده. این گوشی از اندروید پای که بر روی آن نسخه نهم رابط کاربری EMUI قرار دارد، بهره می‌برد و مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش است.

نمایشگر ۶.۱۵ اینچی هواوی Nova 4e از نوع LCD است و از نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و رزولوشن ۲۳۱۲ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد. در بخش فوقانی این نمایشگر یک بریدگی قطره‌ای شکل قرار دارد که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به همراه دیافراگم F/2.0 را در خود جای داده است.

هواوی Nova 4e

پنل پشتی این گوشی هم شیشه‌ای است و در آن شاهد تعبیه سه گوشی ۲۴ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی هستیم. دوربین ۲۴ مگاپیکسلی به‌عنوان سنسور اصلی انجام وظیفه می‌کند و دوربین ۸ مگاپیکسلی هم مجهز به لنز اولترا واید است و سنسور ۲ مگاپیکسلی وظیفه‌ی تشحیص عمق را بر عهده دارد. در ضمن پنل پشتی این گوشی وجود حسگر اثر انگشت توجهات را جلب می‌کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توانیم به بهره‌گیری از جک هدفون، باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی (به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی) و پورت USB-C اشاره کنیم.

هواوی Nova 4e در سه رنگ گرادیان آبی و مشکی و رنگ سفید از تاریخ ۲۱ مارس در بازار چین عرضه می‌شود. قیمت مدل مبتنی بر ۴ گیگابایت حافظه رم ۱۹۹۹ یوان (۲۹۸ دلار) و مدل مبتنی بر ۶ گیگابایت حافظه رم هم ۲۲۹۹ یوان (۳۴۲ دلار) است.

این گوشی در تاریخ ۲۶ مارس تحت عنوان هواوی P30 لایت برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

منبع: GSM Arena

The post هواوی نوا ۴ ای با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala