سال گذشته HTC اعلام کرد که از این به بعد تمرکز این شرکت معطوف به توسعه گوشی‌های میان‌رده و پرچم‌دار خواهد بود و حالا، اطلاعات مربوط به یک گوشی میان‌رده جدید این شرکت در سایت گیک‌بنچ رویت شده است.

این گوشی دارای شماره مدل ۲Q7A100 است و از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۱۰ بهره می‌برد. این تراشه میان‌رده از قدرت بالایی بهره می‌برد ولی در این میان می‌توانیم به مدل جدیدتر آن یعنی اسنپ‌دراگون ۷۳۰ هم اشاره کنیم که به تازگی معرفی شده است. البته از آنجایی که تا حالا اطلاعاتی در مورد این گوشی منتشر نشده، پس حدس می‌زنیم که هنوز به تاریخ عرضه آن نزدیک نیستیم و به همین خاطر ای کاش HTC برای این گوشی از تراشه اسنپ‌دراگون ۷۳۰ استفاده می‌کرد.

HTC

در هر صورت طبق اطلاعات این بنچمارک، نباید انتظار تغییر تراشه را داشته باشیم. در کنار این تراشه، ۶ گیگابایت حافظه رم قرار دارد و این گوشی مبتنی بر اندروید پای است. به غیر از این موارد، هنوز اطلاعات دیگری در مورد این گوشی میان‌رده HTC در دست نداریم. اگرچه در نهایت این یک گجت میان‌رده محسوب می‌شود، اما نسبت به بهترین میان‌رده موجود این شرکت یعنی U12 Life، از قابلیت‌های بهتری بهره می‌برد.

منبع: GSM Arena

The post بنچمارک گوشی میان‌رده جدید HTC رویت شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala