سامسونگ و هواوی مدتی قبل نسل جدید پرچم‌داران خود را برای سال ۲۰۱۹ معرفی کردند و به‌زودی وان‌پلاس که به عرضه‌ی پرچم‌داران قدرتمند نه‌چندان گران‌قیمت شهرت دارد، بار دیگر محصول جدیدی را معرفی خواهد کرد. تا حالا، اخبار مختلفی در مورد این گوشی منتشر شده ولی اگر این خبر جدید صحت داشته باشد، حدود یک ماه دیگر می‌توانیم انتظار معرفی سه مدل وان پلاس ۷ را داشته باشیم.

حدس زدن مشخصات سخت‌افزاری وان پلاس ۷ اصلا کار سختی نیست. با توجه به سابقه این شرکت، گوشی مذکور هم مطمئنا از اسنپ‌دراگون ۸۵۵ بهره می‌برد و می‌توانیم انتظار ارائه‌ی ۸ تا ۱۰ گیگ حافظه رم را داشته باشیم. نمایشگر این گوشی هم به احتمال زیادی مبتنی بر رزولوشن FHD+ خواهد بود.

وان پلاس 7

در این میان، نباید خبرهای مربوط به جزئیات طراحی این گوشی را از قلم بیندازیم. بر اساس تعداد زیادی از گزارش‌ها و تصاویر، وان پلاس ۷ برای بهره‌گیری از نمایشگر بی‌حاشیه و فقدان بریدگی، به دوربین سلفی پاپ‌آپ روی آورده است. البته این مشخصه هنوز طرفداران پروپاقرص زیادی ندارد و باید ببینیم که آیا وان‌پلاس می‌تواند آن را محبوب‌تر کند یا نه.

ظاهرا، این شرکت قصد دارد مدل پرو را هم عرضه کند.

علاوه بر موارد ذکر شده، می‌توانیم انتظار انتشار خبرهای تازه‌ای از جانب وان‌پلاس را داشته باشیم. ظاهرا، این شرکت قصد دارد مدل پرو را هم عرضه کند که مهم‌ترین تفاوت ظاهری آن نسبت به مدل معمولی، بهره‌گیری از نمایشگر با لبه‌های خمیده خواهد بود. در این میان، از عرضه مدل ۵G این گوشی هم نباید چندان تعجب کنیم.

در هر صورت طبق تصویری که یکی از افشاگران حوزه تکنولوژی منتشر کرده، وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو در تاریخ ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) در چین معرفی خواهد شد. اگرچه گوشی‌های وان‌پلاس در میان پرچم‌داران قدرتمند همچنان قیمت مناسبی دارند، ولی باید ببینیم که مهم‌ترین ضعف گوشی‌های این شرکت یعنی دوربین آن‌ها در نسل جدید برطرف شده یا نه.

منبع: Slash Gear

The post تاریخ احتمالی معرفی وان‌پلاس ۷ لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala