دو روز قبل سامسونگ تعدادی گلکسی فولد را در اختیار خبرنگاران تکنولوژی قرار داد و حالا ۴ خبرنگار، تصاویری در ارتباط با خرابی این گوشی‌ها منتشر کرده‌اند. مشخصا، کارشناسان سایت‌های CNBC، بلومبرگ و The Verge و یوتیوبر معروف مارکس براونلی با خرابی گلکسی فولد روبرو شده‌اند. کارشناس سایت بلومبرگ و مارکس براونلی لایه‌ی محافظ را از نمایشگر جدا کرده‌اند (سامسونگ اعلام کرده چنین کاری انجام نشود) و به همین خاطر در ابتدا اعلام کردند که احتمالا این مشکل به همین موضوع برمی‌گردد. ولی کارشناسان سایت‌های CNBC و The Verge هم که چنین کاری را انجام نداده‌اند، با مشکل روبرو شده‌اند.

این گجت برای محافظت از نمایشگر اولد از یک لایه‌ی چسبنده بهره می‌برد و ظاهرا سامسونگ فقط به تعدادی از آن‌ها اعلام کرده که این لایه‌ی محافظ را جدا نکنند. در گزارش سایت Verge هم به مشکل ایجاد شده در قسمت لولا اشاره شده که منجر به پدیدار شدن خط سفید عمودی و افقی شده است.

گلکسی فولد

اما در این میان، بدترین مشکل مربوط به کارشناس سایت CNBC است که به گفته‌ی او هیچ کار خاصی با این گوشی نکرده و فقط به‌صورت عادی از آن استفاده کرده است. اما همانطور که در ویدیو کوتاه زیر می‌توانید ببینید، سمت جپ نمایشگر مرتبا خاموش و روشن می‌شود و نور سفید منتشر می‌کند.

مارکس براونلی هم اعلام کرده که بعد از تلاش برای جدا کردن لایه‌ی محافظ، نمایشگر این گوشی خاموش شده است. اگرچه سامسونگ ده‌ها گلکسی فولد را در اختیار رسانه‌ها قرار داده و تا حالا فقط گزارش مربوط به خرابی ۴ عدد از آن‌ها منتشر شده، ولی برای یک گجت ۲۰۰۰ دلاری بروز چنین مشکلات وخیمی آن هم بعد از فقط دو روز، بسیار نگران‌کننده است.

گلکسی فولد

سامسونگ هنوز در رابطه با این موضوع اظهارنظر نکرده است.

The post گلکسی فولد سامسونگ نیامده دچار مشکل شد! appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala