گوشی لنوو Z6 پرو که جدیدترین پرچم‌دار این شرکت محسوب می‌شود، بالاخره در چین رسما معرفی شد. این گوشی مانند نسل قبلی از تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۵۵ بهره می‌برد ولی در دیگر بخش‌ها بهبودهای قابل توجهی داشته است. از بین مهم‌ترین قابلیت‌های آن، می‌توانیم به دوربین چهارگانه، سیستم خنک‌کننده مایع بسیار قدرتمند، باتری بزرگ و نسل جدید حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کنیم.

لنوو Z6 پرو از نمایشگر ۶.۳۹ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد و زیر آن هم نسل ششم حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. از دیگر امکانات این نمایشگر می‌توانیم به پشتیبانی از استاندارد HDR 10 اشاره کنیم و در بالای آن یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 قرار دارد.

در پنل پشتی، دوربین چهارگانه توجه را جلب می‌کند که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. همچنین در کنار آن‌ها یک سنسور ToF هم تعبیه شده است. این دوربین‌ها از مشخصه نرم‌افزاری حالت شب یا Night Mode هم بهره می‌برند که به آن‌ها اجازه می‌دهد در محیط‌های کم‌نور عکس‌های باکیفیت‌تری را ثبت کنند.

همانطور که گفتیم، قلب تپنده این گوشی تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است که در کنار آن حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. این گوشی از نسخه ۱۱ رابط کاربری ZUI بهره می‌برد که مبتنی بر اندروید پای است. انرژی آن از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از شارژ سریع ۲۷ واتی هم پشتیبانی می‌کند.

برای خرید مدل پایه لنوو Z6 پرو که از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، باید مبلغ ۲۸۹۹ یوان (۴۳۱ دلار) بپردازید. قیمت مدل ۸/۱۲۸ گیگابایت هم ۲۹۹۹ یوان (۴۴۶ دلار) است و خرید گران‌ترین مدل آن که مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است، ۴۹۹۹ یوان (۷۴۴ دلار) هزینه دارد. این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع: AndroidPure

The post لنوو Z6 پرو با دوربین چهارگانه و اسنپ‌دراگون ۸۵۵ معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala