وان‌پلاس شرکتی است که فقط ۷ سال سابقه دارد ولی طی این چند سال موفق شده در بازار کشورهایی مانند آمریکا طرفداران پروپاقرص زیادی پیدا کند و عملکرد قابل توجهی داشته باشد. این شرکت برای گوشی‌های خود همواره فناوری‌های جذاب و پیشرفته‌ای را استفاده می‌کند و آن‌ها را با قیمت کمتر از رقبای دیگر روانه‌ی بازار می‌کند. البته در رابطه با وان پلاس ۷ حداقل شاهد یک تفاوت بزرگ هستیم. زیرا حالا در کنار مدل معمولی، یک مدل موسوم به پرو هم معرفی خواهد شد.

دقایقی قبل شرکت وان‌پلاس اعلام کرد که در تاریخ ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت)، در شهرهای لندن، نیویورک و بانگلور هند، به‌صورت همزمان مراسم معرفی این گوشی‌ها را برگزار خواهد کرد و دو روز بعد هم مراسمی در چین برگزار می‌شود.

وان پلاس 7

طبق تصاویر و گزارش‌های منتشر شده، مدل معمولی وان پلاس ۷ از بریدگی قطره‌ای شکل و دوربین دوگانه بهره می‌برد. از طرفی دیگر، مدل پرو دارای نمایشگر خمیده فاقد بریدگی است و دوربین سلفی هم به‌صورت پاپ‌آپ خواهد بود. همچنین در پنل پشتی این گوشی، دوربین سه‌گانه در نظر گرفته شده است. همچنین باید انتظار بهره‌گیری این گوشی از نمایشگر ۹۰ هرتز و مودم ۵G را داشته باشیم.

از لحاظ سخت‌افزاری، گوشی‌های وان‌پلاس همواره از جدیدترین تراشه‌ها بهره می‌برند و وان پلاس ۷ هم از این قاعده مستثنا نیست. در کنار تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵، این گوشی‌ها در مدل‌های مبتنی بر ۶ گیگابایت تا حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم روانه‌ی بازار خواهند شد.

در رابطه با قیمت هم گفته می‌شود که مدل معمولی با قیمت ۵۵۰ تا ۶۰۰ دلاری عرضه می‌شود و کاربران برای خرید مدل پرو احتمالا باید بین ۷۰۰ تا ۷۵۰ دلار بپردازند. با وجود بالاتر بودن قیمت پرو، اگر این قیمت‌گذاری صحیح باشد، این گوشی نسبت به گوشی‌های هم‌قیمت خود مانند گلکسی اس ۱۰ ای و آیفون XR حرف بیشتری برای گفتن دارد.

منبع: GSM Arena

The post تاریخ معرفی وان پلاس ۷ رسما اعلام شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala