هرچه به معرفی اولین گوشی‌های میان‌رده از خانواده پیکسل نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات و تصاویر جدیدی از این گوشی‌ها منتشر می‌شود. امروز تصویر خبری جدیدی از پیکسل ۳a منتشر شده که نمای جلویی و پشتی این گوشی را نشان می‌دهد. در یکی دو ماه گذشته، به اندازه کافی شاهد لو رفتن اطلاعات درباره دو گوشی میان‌رده پیکسل ۳a و ۳a XL بوده‌ایم و حالا دیدن این تصویر، چیز عجیبی نیست. این عکس را @evleaks در توییتر منتشر کرده که سابقه درخشانی در لو دادن اطلاعات گوشی‌ها دارد.

تا به حال چند تصویر و حتی یک ویدیو از این گوشی‌ها منتشر شده بود اما تصویر زیر، با کیفیت‌ترین تصویری است که تا به حال از پیکسل ۳a لو رفته است. با همین تصویر، به خوبی می‌توانیم جزئیات طراحی این گوشی را ببینیم.

از دور اگر به این گوشی نگاه کنیم، احتمالا تفاوتی نمی‌توان بین گوگل پیکسل ۳a و پیکسل ۳ پیدا کرد اما کمی دقیق‌تر شویم، این گوشی با برادران پرچمدار خود تفاوت‌های مختلفی دارد. برای مثال دکمه پاور این گوشی به جای رنگ سبز، رنگ نارنجی دارد. در بخش جلویی نیز به جای دو دوربین سلفی، یک دوربین سلفی قرار گرفته و در حاشیه پایینی نمایشگر هم خبری از بلندگوی اصلی دستگاه نیست! همچنین حاشیه‌های نمایشگر نیز احتمالا کمی ضخیم‌تر از حاشیه‌های پیکسل ۳ هستند. جنس بدنه این گوشی نیز با پیکسل ۳ تفاوت خواهد داشت و پیکسل ۳a بدنه‌ای پلاستیکی دارد. در مجموع اما زبان طراحی این گوشی با پیکسل ۳ یکی است و این دو محصول شباهت‌های زیادی دارند.

طراحی را کنار بگذاریم، هیجان انگیزترین ویژگی این گوشی احتمالا دوربین آن خواهد بود که شنیده می‌شود عملکردی یکسان با پیکسل ۳ و Pixel 3 XL دارد. به این ترتیب این گوشی می‌تواند از همین حالا لقب بهترین عملکرد دوربین در بین گوشی‌های میان‌رده را به خود اختصاص دهد. شما درباره پیکسل ۳a چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post تصویر خبری جدیدی از پیکسل ۳a لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala