شرکت وان‌پلاس این بار نمی‌خواهد مانند همیشه عمل کند و به همین خاطر در کنار معرفی وان پلاس ۷، شاهد مدل پرو این گوشی هم خواهیم بود که نسبت به مدل معمولی از ویژگی‌های جذاب‌تری بهره می‌برد و البته قیمت بالاتری دارد. حالا طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، یکی از مدل‌های وان پلاس ۷ پرو که مبتنی بر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است، با قیمت ۷۵۰ یورویی روانه‌ی بازار می‌شود و قیمت مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم ۸۲۰ یورو خواهد بود. در رابطه با قیمت مدل پایه که از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، اطلاعاتی منتشر نشده ولی احتمالا قیمت آن باید در حدود ۷۰۰ یورو باشد.

در رابطه با قیمت مدل معمولی وان پلاس ۷ هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت زیادی اظهارنظر کنیم ولی قیمت آن به احتمال زیاد مشابه وان‌پلاس ۶T خواهد بود که مدل ۸/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی در ابتدا با قیمت ۶۳۰ یورویی روانه‌ی بازار شد و وان‌پلاس ۶ هم چنین قیمتی داشت.

البته باید خاطرنشان کنیم که خریداران با پرداخت مبلغ بیشتر برای وان پلاس ۷ پرو، امکاناتی مانند نمایشگر بزرگ‌تر ۹۰ هرتز با رزولوشن QHD+، دوربین سه‌گانه و دیگر ویژگی‌هایی مانند باتری بزرگ‌تر و قابلیت شارژ سریع‌تر نصیبشان می‌شود. علاوه بر این نباید دوربین سلفی پاپ‌آپ را فراموش کنیم که منجر به یکپارچه شدن نمایشگر این گوشی شده است.

این دو گوشی (و یک مدل ۵G) در تاریخ ۱۴ مه (۲۴ اردیبهشت) رسما معرفی خواهند شد.

منبع: GSM Arena

The post قیمت وان‌پلاس ۷ پرو مشخص شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala