جلوی لو رفتن اطلاعات و تصاویر پرچمدار بعدی وان پلاس را نمی‌توان گرفت. حالا نوبت به این رسیده تا تصویری از نسخه آبی رنگ پرچمدار جدید این شرکت، یعنی وان پلاس ۷ پرو را ببینیم. تصاویر جدیدی که از این گوشی منتشر شده‌اند، علاوه بر رنگ آبی، این گوشی را در رنگ خاکستری هم نشان می‌دهد.

اینکه بالاخره وان پلاس عرضه گوشی‌های خود در دو رنگ مشکی را کنار خواهد گذاشت و پرچمدار خود را با رنگ‌های متنوع‌تری عرضه خواهد کرد. همچنین نکته جالب دیگر این است که امسال شاهد علامت تجاری وان پلاس در بخش پشتی گوشی و در بخش پایینی آن هستیم. مشخص نیست که چرا وان پلاس تصمیم گرفته امسال نام خود را این چنین در پشت گوشی‌های خود ثبت کند اما احتمالا در این راه از سامسونگ که علامت تجاری گوشی‌هایی مثل گلکسی اس ۱۰ را در پشت گوشی‌ها ثبت می‌کند، الگو گرفته است.

در بخش جلویی گوشی نیز شاهد نمایشگر جذاب این دستگاه هستیم که در هر دو لبه دارای خمیدگی است و تقریبا هیچ حاشیه‌ای، دور تا دور این نمایشگر وجود ندارد. همچنین آنطور که در شایعات داشتیم و وان پلاس تلویحا تایید کرده، این نمایشگر می‌تواند با سرعت ۹۰ هرتز نمایش داده باشد. اگر برایتان سوال شده که دوربین سلفی کجاست و چرا خبری از بریدگی در این نمایشگر نیست، باید بگوییم که دوربین سلفی به صورت پاپ‌آپ، از لبه بالایی گوشی بیرون می‌آید.

سنسور اثر انگشت این گوشی نیز به احتمال فراوان، همچون نسل قبلی خود در زیر نمایشگر قرار گرفته و هیچ دکمه یا جایگاه سخت‌افزاری، روی بدنه برای آن وجود ندارد. در مورد دوربین پشتی، شنیده شده که شاهد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هستیم در کنار یک دوربین با زاویه دید عریض و یک دوربین دیگر با زوم سه برابری اپتیکال.

این گوشی به پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵ مجهز خواهد شد و قیمت پایه آن، حدود ۷۰۰ یورو خواهد بود. همچنین در کنار این نسخه پرو، شاهد یک نسخه معمولی از وان پلاس ۷ هم خواهیم بود که در کنار نسخه پرو، در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه معرفی می‌شود. مدل معمولی این گوشی، قرار است دارای دوربین دوگانه باشد و خبری از دوربین پاپ‌آپ در لبه بالایی گوشی نیست و دوربین سلفی در یک بریدگی قرار می‌گیرد. نمایشگر نسخه معمولی نیز مثل نسل قبلی ۶۰ هرتزی خواهد بود و رزولوشن کمتری هم خواهد داشت. همچنین اندازه نمایشگر نیز در نسخه معمولی وان پلاس ۷، کوچک‌تر خواهد بود. شما درباره دو گوشی وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post وان پلاس ۷ پرو را در رنگ آبی و خاکستری ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala