۳۱ اردیبهشت ماه، شرکت آنر قصد دارد گوشی‌های سری ۲۰ را در شهر لندن معرفی کند. در این مراسم قرار است شاهد سه گوشی آنر ۲۰ لایت (که در حال حاضر در کشور چین و با نام آنر ۲۰i معرفی شده)، گوشی آنر ۲۰ و گوشی آنر ۲۰ پرو خواهیم بود. همچنین احتمالا گوشی آنر ۲۰ نسخه Moschino Edition هم معرفی خواهد شد که یک نسخه خاص از این گوشی خواهد بود.

تا به حال اطلاعات و تصاویر مختلفی از دو گوشی Honor 20 و Honor 20 Pro منتشر شده است. برخی تصاویر رندر، رنگ‌های این گوشی‌ها را نشان می‌داد که شامل آبی، سفید و مشکی می‌شد. همچنین رندری که از نسخه مشکی رنگ Honor 20 Pro منتشر شده نیز نشان می‌دهد که این گوشی، دوربین چهارتایی خواهد داشت و یکی از این دوربین‌ها، به لنز زوم پریسکوپی ۵ برابری مجهز است. Honor 20 معمولی نیز دارای دوربین سه گانه خواهد بود که یکی از آن‌ها زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد داشت.

حالا در جدیدترین خبر، می‌دانیم که دو گوشی آنر ۲۰ و آنر ۲۰ پرو، دارای نمایشگر حفره‌دار خواهند بود و خبری از بریدگی یا مکانیزم پاپ‌آپ در این گوشی‌ها، نخواهد بود.

عکس بالا و عکس پایین، توسط یک منبع قابل اطمینان به وب‌سایت Digital Trends داده شده. همانطور که در تصویر بالا شاهد هستید، گوشی آنر ۲۰ پرو روی جعبه خود قرار گرفته و شاهد قرارگیری حفره در بالای نمایشگر این گوشی هستیم.

همانطور که گفتیم، Honor 20 Pro قرار است به دوربین چهارتایی مجهز شود. جدا از دوربینی با لنز پریسکوپی و زوم پنج برابری، دوربین اصلی این گوشی رزولوشن ۴۰ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین دیگر زاویه دید عریض دارد و در نهایت دوربین چهارم، از نوع ToF است که در عکاسی پرتره، کاربردی خواهد بود. دوربین‌های ToF می‌توانند به صورت سه بعدی، صحنه را اسکن کرده و در عکاسی پرتره، عمق میدان را با دقت بالاتری تشخیص دهند. در مجموع، آنر ۲۰ پرو بیش از هر گوشی دیگری، با هواوی P30 پرو اشتراکات دارد و انگار شاهد P30 Pro با طراحی جدید و برندی دیگر هستیم.

دو گوشی Honor 20 و Honor 20 Pro، قرار است به پردازنده Kirin 980 مجهز شوند و در کنار این پردازنده، تا هشت گیگابایت حافظه رم هم در این گوشی‌ها وجود خواهد داشت. از نظر اندازه، طبق شایعات گوشی آنر ۲۰ نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع OLED با سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر خواهد بود. گوشی آنر ۲۰ پرو نیز نمایشگری بزرگ‌تر خواهد داشت که اندازه آن هنوز مشخص نیست ولی می‌دانیم که سنسور اثر انگشت این گوشی نیز در زیر نمایشگر قرار می‌گیرد. شما درباره پرچمداران جدید آنر چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post آنر ۲۰ پرو با نمایشگر حفره‌دار عرضه خواهد شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala