هفته گذشته اولین تصاویر رندر از گوشی هواوی P Smart Z منتشر شد که نشان می‌داد این گوشی، قرار است اولین محصول هواوی باشد که دارای دوربین سلفی پاپ‌آپ است. حالا تصویر جدیدی از گوشی هواوی Y9 Prime جدید منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی نیز دارای دوربین سلفی پاپ‌آپ خواهد بود.

این گوشی با نام کاملا Huawei Y9 Prime 2019 عرضه خواهد شد و طراحی مشابه هواوی P Smart Z خواهد داشت با این تفاوت که در بخش پشتی این گوشی، به جای دو دوربین شاهد سه دوربین هستیم.

گفته می‌شود که سخت‌افزار هواوی Y9 Prime جدید، شباهت زیادی به هواوی P Smart Z خواهد داشت و تنها در بخش دوربین، شاهد تفاوت‌ها خواهیم بود. در بخش پشتی هواوی P Smart Z شاهد دوربین دوگانه هستیم که سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود و دوربین دوم دو مگاپیکسلی است و برای سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره، کاربرد خواهد داشت. اما هواوی Y9 Prime جدید، علاوه بر دارا بودن همین دو دوربین، دوربین سوم ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت که در جلوی آن لنزی با زاویه عریض ۱۲۰ درجه قرار خواهد گرفت.

این یعنی در بخش مشخصات سخت‌افزری، باید انتظار پردازنده Kirin 710 داشته باشیم که این گوشی را تبدیل به میان‌رده‌ای مقرون به صرفه می‌کند. چهار گیگابایت حافظه رم و احتمالا حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی نیز از دیگر مشخصات هواوی Y9 Prime 2019 خواهد بود. در مورد باتری این محصول اطلاعاتی در دسترس نیست اما اگر با هواوی P Smart Z یکی باشد، شاهد باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری خواهیم بود.

در بخش نمایشگر نیز شاهد نمایشگری احتمالا ۶.۵۹ اینچی با رزولوشن Full HD پلاس خواهیم بود و خبری از بریدگی یا ناچ، در این نمایشگر نیست. انتظار می‌رود گوشی هواوی Y9 Prime 2019 با قیمتی کمتر از ۳۰۰ دلار عرضه شود. زمان عرضه این میان‌رده مقرون به صرفه هنوز مشخص نیست اما احتمالا به زودی شاهد معرفی و عرضه این گوشی خواهیم بود.

منبع: GSMArena

The post هواوی Y9 Prime 2019 با دوربین پاپ‌آپ دیده شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala