شرکت ZTE با معرفی گوشی Blade A7 بازار گوشی‌های ارزان‌قیمت ولی جذاب را هدف گرفته است. از بین مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی، می‌توانیم به تراشه Helio P60 و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کنیم و این که با قیمت ۵۹۹ یوان (حدود ۹۰ دلار) روانه‌ی بازار می‌شود.

Blade A7 در دو مدل ۲/۳۲ و ۳/۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. این گوشی از نمایشگر ۶.۱ اینچی LCD دارای بریدگی نمایشگر قطره‌ای شکل بهره می‌برد و متاسفانه مجهز به حسگر اثر انگشت نیست. سنسور دوربین سلفی که از قابلیت‌هایی مانند تشخیص چهره پشتیبانی می‌کند، از نوع ۵ مگاپیکسلی است.

Blade A7

دوربین اصلی هم که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و این یعنی تا حدی می‌تواند برخی مناظر را شناسایی کند و با توجه به آن‌ها ویرایش‌هایی را اعمال کند. گشودگی دیافراگم لنز این دوربین F/2.0 است و در پایین آن یک فلش LED دیده می‌شود. رابط کاربری این گوشی نسخه نهم MiFavor که بر مبنای اندروید پای توسعه یافته است.

مدل پایه این گوشی فقط در رنگ آبی عرضه می‌شود ولی برای خرید مدل مبتنی بر ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از بین دو نوع رنگ مشکی حق انتخاب دارید و قیمت آن هم ۶۹۹ یوان (حدود ۱۰۰ دلار) است. از تاریخ ۱۷ مه، فروش آنلاین این گوشی آغاز می‌شود و البته کمی بعد روانه‌ی فروشگاه‌های فیزیکی خواهد شد.

منبع: GSM Arena

The post گوشی ۹۰ دلاری ZTE Blade A7 معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala