امروز تصاویر خبری جدیدی از پرچمدار آینده وان پلاس یعنی گوشی وان پلاس ۷ پرو دیدیم. وان پلاس ۷ پرو دارای نمایشگری بدون بریدگی یا حفره خواهد بود و دوربین سلفی آن به صورت پاپ‌آپ از لبه بالایی گوشی بیرون می‌آید. همچنین نمایشگر این گوشی قرار است ۹۰ هرتزی باشد و تجربه‌ای روان در اختیار کاربران بگذارد. اما جدا از این گوشی، وان پلاس یک گوشی دیگر با نام وان پلاس ۷ هم معرفی خواهد کرد که حالا تصاویر خبری این گوشی، لو رفته است. این تصاویر نیز توسط WinFuture منتشر شده‌اند و با توجه به آن‌ها، وان پلاس ۷ شباهت زیادی به وان پلاس ۶T دارد. این یعنی دوباره شاهد بریدگی قطره مانند نمایشگر، دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر این محصول خواهیم بود.

این اولین بار است که وان پلاس از یک طراحی برای بار سوم استفاده می‌کند. این شرکت معمولا طراحی محصولات خود را در نسخه‌های جدید تغییر می‌دهد و سپس یک نسخه T تولید می‌کند که طراحی نسل قبلی خود را دارد. اما اینکه این بار ترجیح داده همان طراحی وان پلاس ۶T را حفظ کند، بیش از همه این معنی را دارد که وان پلاس تمام تمرکز خود را روی طراحی و ساخت وان پلاس ۷ پرو گذاشته است. جدا از اینکه طراحی این محصول با نسل قبلی یکی است، WinFuture می‌گوید مشخصات سخت‌افزاری وان پلاس ۷ نسبت به ۶T بهبودهای مختلفی داشته‌است. از جمله این بهبود‌ها می‌توانیم به استفاده از پردازنده اسنپدراگن ۸۵۵، شش یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کنیم.

همچنین دوربین اصلی OnePlus 7 نیز مثل نسخه پرو خواهد بود. این یعنی شاهد سنسور ۴۸ مگاپیکسلی سونی با لنزی با دیافراگم f/1.7 در این گوشی خواهیم بود. دوربین دوم نیز در پشت این گوشی وجود خواهد داشت اما احتمالا دوربین دوم فقط برای سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره کاربرد خواهد داشت و خبری از دوربینی با زاویه عریض یا تله فوتو، نخواهد بود. WinFuture همچنین فاش ساخته که OnePlus 7 به باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپری مجهز می‌شود که با وان پلاس ۶T یکی است.

از آنجایی که انتظار داریم OnePlus 7 Pro قیمتی بالاتر از ۷۰۰ دلار داشته باشد، قیمت‌گذاری وان پلاس ۷ معمولی باید منطقی باشد تا وان پلاس بتواند بازار خوبی برای این گوشی به وجود بیاورد. هر دو گوشی وان پلاس ۷ و وان پلاس ۷ پرو، هفته آینده معرفی خواهند شد. شما درباره این دو گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

The post وان پلاس ۷ ظاهری آشنا اما باطنی متفاوت با نسل قبل دارد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala