یکی از ایراداتی که تقریبا به تمام گوشی‌های وان پلاس وارد است، موتور ویبره ضعیف این گوشی‌ها است. حالا به نظر می‌رسد وان پلاس بالاخره قصد دارد این مشکل را در جدیدترین پرچمدار خود حل کند. امروز مدیرعامل این شرکت، آقای Pete Lau در خبری در حساب کاربری شبکه اجتماعی خود، اعلام کرده که موتور ویبره وان پلاس ۷ پرو قرار است ۲۰۰ درصد از دیگر گوشی‌های این شرکت، قوی‌تر باشد. کاربران قادر خواهند بود تا از سه سطح مختلف ویبره و شش حالت مختلف ویبره برای تماس‌ها و دیگر اعلان‌های خود انتخاب کنند.

Lau همچنین گفته که این موتور ویبره جدید می‌تواند تجربه ویبره بهتر و لذت‌بخش‌تری را در هنگام تایپ کردن با این گوشی القا کند. هنوز نمی‌دانیم چقدر وان پلاس ۷ پرو در این زمینه بهتر خواهد شد اما همین که این شرکت از حالا درباره موتور ویبره این گوشی صحبت کرده، یعنی باید شاهد پیشرفتی محسوس در این زمینه باشیم.

آنطور که آقای Lau اعلام کرده، تیم مهندسی سخت‌افزار شرکت وان پلاس مجبور شده تا در طراحی قطعات داخلی گوشی وان پلاس ۷ پرو بازنگری کند تا بتواند موتور ویبره جدید این گوشی که اندازه بزرگی دارد را هم در این گوشی قرار دهد. او به طور دقیق‌تر شرح داده که برای ضخیم‌تر نشدن دستگاه و از بین نرفتن حس ارگونومی وان پلاس ۷ پرو، قرار دادن این موتور ویبره در گوشی، برای تیم طراحی سخت‌افزار وان پلاس، چالش بزرگی بوده است.

همچنین این موتور ویبره باید در جای درستی قرار بگیرد تا بتواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد. در نهایت، برای طرفداران این برند، خبر خوشحال کننده‌ای خواهد بود که ببینیم بالاخره گوشی‌های وان پلاس نیز در زمینه ویبره، عملکرد خیلی خوبی خواهند داشت. اگر به تصویر بالا دقت کنید نیز، می‌بینیم که موتور ویبره جدید حالت مستطیلی شکل دارد که این یعنی وان پلاس هم از سیستم هپتیک مشابه آیفون‌ها و پیکسل‌های گوگل بهره گرفته که عملکرد بهتری از موتورهای ویبره سنتی‌تر دارند.

منبع: GSMArena

The post موتور ویبره وان پلاس ۷ پرو ۲۰۰ درصد قوی‌تر خواهد بود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala