شرکت اچ تی سی بالاخره زمان عرضه اندروید پای برای پرچمداران خود را اعلام کرد. این شرکت پیش‌تر در ماه مارس اعلام کرده بود که اندروید پای را برای گوشی‌های U11، U11+ و U12+ را در سه ماهه دوم سال جاری میلادی عرضه خواهد کرد. این یعنی باید تا پایان ماه ژوئن شاهد عرضه این بروزرسانی باشیم.

حالا که به میانه‌های سه ماهه دوم امسال رسیده‌ایم، بالاخره زمان عرضه این بروزرسانی‌ها اعلام شده است. بسیاری از طرفداران این شرکت، فکر می‌کردند که دیگر اچ تی سی انتشار این بروزرسانی را فراموش کرده است.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، اچ تی سی در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده که ابتدا گوشی U11 این بروزرسانی را تا پایان ماه جاری میلادی دریافت می‌کند. سپس گوشی U12+ این بروزرسانی را در اواسط ماه ژوئن دریافت می‌کند و سپس در اواخر ماه ژوئن، شاهد انتشار بروزرسانی اندروید پای برای گوشی U11+ خواهیم بود. با این وضعیت، اچ تی سی هنوز روز دقیق انتشار این بروزرسانی را اعلام نکرده اما حداقل اینکه می‌دانیم تا پایان ماه ژوئن، هر سه گوشی به اندروید پای آپدیت می‌شوند، جای شکر دارد.

نکته عجیب دیگر اینجاست که ابتدا پرچمدار دو سال پیش اچ تی سی یعنی گوشی U11 این بروزرسانی را دریافت می‌کند و سپس پرچمدار سال گذشته که گوشی جدیدتری است، به اندروید پای آپدیت می‌شود. در مجموع، اچ تی سی نه تنها در عرضه گوشی‌های جدید ناموفق بوده بلکه در عرضه بروزرسانی برای گوشی‌های کنونی خود نیز با مشکل بزرگی مواجه است. اندروید Q هفته گذشته معرفی شد و تازه قرار است «به زودی» اندروید قدیمی‌تر برای پرچمداران اچ تی سی عرضه شود!

البته اگر بی انصافی نکنیم، دیگر شرکتی که در زمینه عرضه بروزرسانی‌های اندروید ضعیف عمل می‌کند، ال جی است. در پایان، اگر شما یکی از گوشی‌های میان‌رده HTC را دارید، معلوم نیست که چه زمانی بروزرسانی اندروید پای را دریافت خواهید کرد.

منبع: GSMArena

The post بالاخره اچ تی سی زمان عرضه اندروید پای برای پرچمداران خود را اعلام کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala