ردمی که یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شود، قصد دارد یک پرچم‌دار مبتنی بر تراشه اسنپ‌دراگون ۸۵۵ را روانه‌ی بازار کند و انتشار خبرهای مربوط به آن از مدت‌ها قبل آغاز شده است. به‌نظر می‌رسد این گوشی ردمی پرو ۲ نام دارد و بر اساس جدیدترین عکس منتشر شده در چین، می‌توانیم به مشخصات احتمالی این گوشی اشاره کنیم.

در نگاه اول، گوشی مذکور از طراحی مشابه ردمی نوت ۷ بهره می‌برد که البته به لطف تعبیه دوربین ۲۰ مگاپیکسلی پاپ‌آپ، در بخش فوقانی آن بریدگی نمایشگر دیده نمی‌شود. در بخش پایینی هم گویا حاشیه‌ی ضخیمی قرار دارد که البته از آنجایی که این گوشی قرار است قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به پرچم‌دارهای مشابه داشته باشد، چنین موضوعی اهمیت چندانی ندارد.

ردمی پرو 2

طبق این عکس، گوشی مذکور از نمایشگر ۶.۳۹ اینچی با رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. بر روی آن شیشه محافظ گوریلا گلس ۵ تعبیه شده و در زیر آن هم حسگر اثر انگشت قرار دارد. در پنل پشتی، دوربین سه‌گانه دیده می‌شود که از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند. انرژی ردمی پرو ۲ را یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند که به‌لطف پشتیبانی از شارژ ۲۷ واتی، به‌سرعت می‌توان آن را شارژ کرد. در ضمن این گوشی از سنسور مادون قرمز هم بهره می‌برد.

گوشی مذکور قرار است در رنگ‌های قرمز، آبی و مشکی روانه‌ی بازار شود و با توجه به خبرهای منتشر شده، به‌زودی می‌توانیم انتظار برگزاری مراسم معرفی آن را داشته باشیم.

منبع: GSM Arena

The post مشخصات گوشی پرچم‌دار ردمی پرو ۲ لو رفت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala