ایسوس زنفون ۶ از نمایشگر ۶.۴ اینچی فاقد بریدگی یا حفره بهره می‌برد و در عوض، از مکانیزم دوربین چرخشی استفاده شده تا دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین اوترا واید ۱۳ مگاپیکسلی به دوربین سلفی بدل شوند.

این دوربین‌ها قادر به ضبط ویدیوهای ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه هستند و از لرزشگیر دیجیتالی بهره می‌برند. در ضمن باید خاطرنشان کنیم که از این مکانیزم جذاب می‌توان برای ثبت عکس‌های پانوراما و حتی پیگیری سوژه متحرک استفاده کرد. علاوه بر این، نرم‌افزار دوربین این گوشی از قابلیت‌های HDR+ و Night Mode هم پشتیبانی می‌کند که در اصل برای ثبت عکس‌های بهتر، چندین فریم مختلف ثبت و در نهایت ترکیب می‌شوند.

ایسوس زنفون 6

بهتر است دوباره به نمایشگر برگردیم و بگوییم که این نمایشگر ۶.۴ اینچی LCD حدود ۹۲ درصد از پنل جلویی ایسوس زنفون ۶ را می‌پوشاند. حداکثر روشنایی آن به ۶۰۰ نیت می‌رسد و فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. ایسوس ترجیح داده به جای استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، از فناوری سنتی استفاده کند و این حسگر در پنل پشتی تعبیه شده است.

ایسوس زنفون ۶ از تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۵۵ و حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و نهایتا ۲۵۶ گیگابابت حافظه داخلی بهره می‌برد. ایسوس که نمی‌خواسته کاربران این گوشی از بین استفاده از دو سیم‌کارت و کارت microSD دست به انتخاب بزنند، پشتیبانی از هر سه مورد را امکان‌پذیر کرده است.

در کنار موارد ذکر شده، نباید باتری بسیار حجیم این گوشی را از قلم بیندازیم که مبتنی بر ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. ایسوس زنفون ۶ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند زیرا این شرکت می‌گوید شارژ بی‌سیم برای عمر باتری مضر است.

رابط کاربری ZenUI 6 هم به‌طور کلی متحول شده و حالا شباهت زیادی به نسخه خالص اندروید پای دارد. ایسوس قول داده که دو نسخه بعدی اندروید را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

دوربین این گوشی اگرچه چرخشی است، ولی ایسوس برای ساخت آن از آلیاژ فلزی مخصوصی استفاده کرده که نسبت به فولاد سبک‌تر است ولی ۴ برابر قدرت بیشتری دارد و در ضمن اگر به‌صورت تصادفی گوشی از دستتان بیفتد، این دوربین سریعا به جای اصلی خود برمی‌گردد. ایسوس می‌گوید آن را برای  ۱۰۰ هزار مرتبه آزمایش کرده و این یعنی با خیال راحت تا ۵ سال آینده می‌توانید روزانه ۲۸ بار دوربین را برای ثبت عکس سلفی بچرخانید.

ایسوس زنفون 6

ایسوس زنفون ۶ در ابتدا در اروپا با قیمت ۵۰۰ یورویی روانه‌ی بازار می‌شود که هم‌قیمت نسل قبلی خود است.

منبع: GSM Arena

The post ایسوس زنفون ۶ با دوربین چرخشی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala