در مورد اعتبار آزمایش‌های DxOMark شک و تردید زیادی وجود دارد ولی در هر صورت همچنان نتایج آزمایش‌های این سایت اهمیت زیادی برای شرکت‌ها و برخی از کاربران دارد و به تازگی نتیجه بررسی دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس در این سایت منتشر شده است.

دوربین این گوشی در سایت DxOMark موفق به اخذ امتیاز ۱۱۷ شده و بعد از هواوی میت ۳۰ پرو و شیائومی Mi CC9 پرو پریمیوم در رتبه سوم قرار گرفته است. در زمینه ضبط صدا، ماژول دوربین این گوشی توانسته نمره ۷۱ را به دست بیاورد و به رتبه اول تکیه بزند. در این بررسی، آیفون ۱۱ پرو مکس مذکور مبتنی بر iOS 13.2 بوده و این یعنی قابلیت Deep Fusion هم برای این امتیاز لحاظ شده است.

در این بررسی، گستره دینامیک و ثبت جزییات دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس مورد ستایش قرار گرفته و علاوه بر این به فوکوس خودکار سریع و چشمگیر بودن ثبات ویدیو اشاره شده است. در ضمن طبق این گزارش، بهبود نویز در تصاویر ثبت شده نسبت به سری آیفون XS تا حد زیادی مشهود است.

آیفون 11 پرو مکس

در حالت زوم ۲ برابری، عکس‌ها کیفیت خیلی خوبی دارند ولی در هر صورت در این زمینه با شرکت‌هایی مانند هواوی روبرو هستیم که با داشتن زوم اپتیکال ۵ برابری در این رابطه حرف زیادی برای گفتن دارند. در زمینه‌ی دقت حالت بوکه، به ضعف دوربین این گوشی نسبت به دیگر پرچم‌داران اندرویدی اشاره شده است.

آیفون در زمینه فیلمبرداری همچنان حرف زیادی برای گفتن دارد و به‌لطف ثبت جزییات گسترده در مناطق روشن و تاریک، می‌تواند ویدیوهای جذابی را ضبط کند. در زمینه‌ی فیلمبرداری، دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس توانسته نمره ۱۰۲ را دریافت کند که این یعنی در کنار شیائومی Mi CC9 پرو پریمیوم در رتبه اول قرار گرفته است.

منبع: ۹To5Mac

The post دوربین آیفون ۱۱ پرو مکس رتبه سوم سایت DxOMark را کسب کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala