چند روز قبل رندر گوشی‌های گلکسی اس ۱۱ و S11e منتشر شد و حالا به لطف انتشار رندرهای مربوط به گلکسی اس ۱۱ پلاس می‌توانیم با خیال راحت در مورد طراحی اعضای خانواده اس ۱۱ اظهارنظر کنیم. مانند دو گوشی دیگر، این رندرها هم توسط اکانت توییتری OnLeaks منتشر شده که در این زمینه سابقه بسیار خوبی دارد. البته از آنجایی که این محصولات قرار است چند ماه دیگر روانه‌ی بازار شوند، شاید در نهایت بخش‌هایی از طراحی آن‌ها تغییر پیدا کند.

طبق این رندرها، طراحی گلکسی اس ۱۱ پلاس تفاوت چندانی با برادر کوچک‌تر خود ندارد. در پنل جلویی، شاهد نمایشگر خمیده هستیم و مانند نوت ۱۰ حفره نمایشگر در مرکز بخش فوقانی تعبیه شده است. برخلاف نسل قبلی، سامسونگ تصمیم گرفته برای این گوشی از دوربین سلفی واحد استفاده کند و به احتمال زیاد دوربین سلفی این گوشی و اس ۱۱ یکسان خواهند بود.

در این میان، در پنل پشتی با چینش عجیب دوربین پنچگانه روبرو هستیم که در ادامه می‌توانید این ماژول را در زوایای مختلف مشاهده کنید.

گلکسی اس 11 پلاس
  • گلکسی اس 11 پلاس

اگرچه ماژول دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس مشابه اس ۱۱ است ولی چینش آن‌ها شباهتی به یکدیگر ندارند. با وجود اینکه دوربین‌های اصلی گوشی‌های اس ۱۱ و S11e به صورت منظم چیده شده‌اند، در مدل پلاس به نظر می‌رسد الگوی مشخصی در رابطه با چینش این دوربین‌ها وجود ندارد.

اگر طراحی نهایی این گوشی اینگونه باشد، مطمئنا سامسونگ برای این کار دلیل دارد ولی فعلا نمی‌توانیم در مورد دلیل این تصمیم صحبت کنیم. البته با توجه به اینکه همین منبع رندرهای مربوط به دو عضو دیگر این خانواده را منتشر کرده و در آن‌ها شاهد چینش منطقی دوربین‌ها هستیم، احتمالا در طراحی نهایی اس ۱۱ پلاس دوربین‌های اصلی چنین شکل و شمایلی خواهند داشت.

در این رندرها همچنین اثری از جک هدفون دیده نمی‌شود که این موضوع در رندر گوشی‌های اس ۱۱ و S11e هم تکرار شده است. سامسونگ بعد از سال‌ها تعبیه جک هدفون، بعد از گلکسی نوت ۱۰ تصمیم گرفته برای برخی از گوشی‌های خود از این مشخصه استفاده نکند. شما در مورد طراحی این گوشی و به‌خصوص ماژول دوربین آن چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

منبع: Android Authority

The post در رندرهای گلکسی اس ۱۱ پلاس شاهد چینش عجیب دوربین پنجگانه هستیم appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala